  • 21. Data: 2017-09-29 16:06:58
    Temat: Re: Berlin - kebab :)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A oni te dobre kebaby sami robia czy polfabrykty kupuja w Makro?

  • 22. Data: 2017-09-29 16:14:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 29 Sep 2017 15:47:09 +0200, w
    <59ce4ee2$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>, "T." <k...@i...pl>
    napisał(-a):

    > generalnie Zachód zmierza w stronę, w której już znalazła się Szwecja -
    > drugie miejsce w świecie pod względem gwałtów - zaraz po Czadzie. W
    > ciągu 30 lat ta liczba wzrosła o bodaj 5000%.

    Nie byłeś, nie wiesz, a pierdolisz jak "niezależni" kibice wyklęci.

    W Szwecji jakiś czas temu zmieniono sposób liczenia gwałtów (m.in. liczy się
    zgłoszone, a nie zakończone wyrokiem), a także przeprowadza się szeroko
    zakrojone kampanie zachęcające do zgłaszania takich przypadków.

    Stąd od kilku lat skokowe coroczne takie wzrosty.

  • 23. Data: 2017-09-29 17:32:30
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-29 o 16:14, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > zakrojone kampanie zachęcające do zgłaszania takich przypadków.
    >
    > Stąd od kilku lat skokowe coroczne takie wzrosty.

    OK, zatem pomińmy wzrosty liczone procentowo. Popatrzmy na liczbę
    gwałtów na 100 tys. mieszkańców.
    Tu trochę danych i to sprzed 3 lat. Teraz to jeszcze gorzej wygląda.
    http://www.gazetawarszawska.com/zamach/94-demo-conte
    nts/nwo/940-77-gwalcicieli-w-szwecji-to-muzulmanie
    A tu trochę nowsze dane:
    http://www.lejtmotyw.info/2017/04/szwecja-z-tytuem-n
    ajlepszego-kraju-dla.html
    T.

  • 24. Data: 2017-09-29 18:09:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >http://www.gazetawarszawska.com/zamach/94-demo-cont
    ents/nwo/940-77-gwalcicieli-w-szwecji-to-muzulmanie

    Tylko wiesz
    http://ec.europa.eu/eurostat/web/crime/statistics-il
    lustrated

    i tu w 2015 tych "sexual violence" jest tylko 17 tys, a nie 60 tys.
    Ktos tu klamie :-)

    Te 17 tys to duzo (Polska 1700), dane byc moze niepelne - w 2014 bylo
    wiecej.

    Ale jeszcze pytanie czy aby na pewno o tym samym mowimy - moze w
    Szwecji definicja "sexual violence" szersza, i wystarczy na kolezanke
    popatrzec.

    J.

  • 25. Data: 2017-09-29 20:01:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-09-29 o 15:26, LEPEK pisze:

    > O, i stąd się biorą stereotypy i zachowania takie, jak u 'kibiców
    > wyklętych.

    W koszernych mediach też posługują się stereotypami?
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/arabskie
    -gangi-terroryzuja-berlin-twierdzi-gazeta-tagesspieg
    el,601771.html

    > Nie byłeś, nie widziałeś, a pierdolisz.

    Bywałem, widziałem. Ostatnio do Berlina nie jeżdżę bo i nie ma po co,
    ale mam kontakt Niemcami i Polakami tam mieszkającymi nadal i
    potwierdzają, to o czym pisano już dawno.
    http://strefainfo.blogspot.com/2010/10/berlin-neukol
    ln-muzumanskie-getto.html

    > W _każdym_ mieście masz dzielnice bezpieczniejsze i mniej bezpieczne. Im
    > miasto większe, tym większa różnorodność. I tolerancja również (zwykle -
    > mówię o miastach europejskich, nie o Kairze np.).
    > W Berlinie możesz wieczorem - będąc białym i wyglądając na turystę -
    > spokojnie łazić po dzielnicach, które wymienił nadir bez jakiejś
    > większej obawy, niż gdzie indziej. A już na pewno nie ma 'segregacji
    > religijnej', latania z maczetami, siłowego nawracania i czego tam
    > jeszcze nie wymyślą nasi dzielni patrioci. No, ale ty pewnie wiesz
    > lepiej...

    A ktoś coś pisał o maczetach i nawracaniu?

    > Za to, jeśli lubisz bliskowschodnie żarcie, to masz duży wybór. I to
    > takie wg. oryginalnych przepisów, mało 'zeuropeizowane'.

    Tu masz próbkę skąd się bierze mięso do oryginalnych przepisów, z
    kebabem włącznie.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ah7wAPCBuYI
    Ostatnio prawdziwego niemieckiego kebaba jadłem ze 20 lat temu, potem
    już takiego nie widziałem. Choć przyznaję, że koneserem nie jestem i
    wszystkich kebabowni nie odwiedziłem.

  • 26. Data: 2017-09-29 20:20:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/29/2017 8:01 PM, nadir wrote:
    > W koszernych mediach też posługują się stereotypami?
    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/arabskie
    -gangi-terroryzuja-berlin-twierdzi-gazeta-tagesspieg
    el,601771.html

    http://nasygnale.pl/gid,13314101,img,13314143,title,
    mafie-i-gangi-swiata-sycylijska-cosa-nostra,galeria.
    html?ticaid=619f4c

    Dzieciarnia z pustyni nie dorasta im do pięt.

    > ale mam kontakt Niemcami i Polakami tam mieszkającymi nadal i
    > potwierdzają, to o czym pisano już dawno.
    > http://strefainfo.blogspot.com/2010/10/berlin-neukol
    ln-muzumanskie-getto.html

    Zupełnie jak GreenPoint :D Do dzisiaj pamiętam kolesia co po 10 latach
    pobytu nie mówił po angielsku więcej jak kilka wyrazów.

    > Tu masz próbkę skąd się bierze mięso do oryginalnych przepisów, z
    > kebabem włącznie.
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ah7wAPCBuYI

    Ba, a tutaj skąd się biorą pyszne kotlety:

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/trojmiasto/w-ub
    ojni-w-przechlewie-znecano-sie-nad-swiniami/1356dbc

  • 27. Data: 2017-09-29 21:43:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Dzieciarnia z pustyni nie dorasta im do pięt.

    Się dopiero rozkręcają.

    > Zupełnie jak GreenPoint :D Do dzisiaj pamiętam kolesia co po 10
    > latach pobytu nie mówił po angielsku więcej jak kilka wyrazów.

    Ale to ma być dowód na co?

    > Ba, a tutaj skąd się biorą pyszne kotlety:

    No nie każdy jest wegetarianinem lub ma świnkę ze swojego "ogródka".

  • 28. Data: 2017-09-29 23:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > generalnie Zachód zmierza w stronę, w której już znalazła się
    > Szwecja - drugie miejsce w świecie pod względem gwałtów - zaraz po
    > Czadzie. W ciągu 30 lat ta liczba wzrosła o bodaj 5000%.

    Poczytaj troche bo wychodzisz na niedouka...
    http://natemat.pl/152999,internet-znow-robi-ze-szwec
    ji-zachodnia-stolice-
    gwaltu-jak-sie-narodzila-statystyczna-manipulacja

    http://tiny.pl/g5m73

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 29. Data: 2017-09-30 01:37:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A skad Budzik wiesz ze na tym portalu co dales linka jest jedyna prawda objawiona? Na
    kazda strone w necie mozna znalezc trzy twierdzace cos przeciwnego.

  • 30. Data: 2017-09-30 05:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A skad Budzik wiesz ze na tym portalu co dales linka jest jedyna
    > prawda objawiona? Na kazda strone w necie mozna znalezc trzy
    > twierdzace cos przeciwnego.

    To tylko jedna z wielu informacji na ten temat.
    Zresztą temat przewijał się przez media juz kilka razy, jakies reportaze
    słuchałem w radio etc.
    Zdania odrebnego własciwie nie ma.

    --
    Pozdrawia... Budzik