  • 11. Data: 2017-09-28 10:35:29
    Temat: Re: Berlin - kebab :)
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-09-28 o 02:00, Budzik pisze:

    > A która dzielnica w Berlinie jest dzielnica arabska?

    W 2015 to były: Kreuzberg, Neukoelln, Moabit i Wedding, dziś może być
    ich więcej.

  • 12. Data: 2017-09-28 11:05:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-28 o 10:35, nadir pisze:

    > W 2015 to były: Kreuzberg, Neukoelln, Moabit i Wedding, dziś może być
    > ich więcej.
    Dla bezpieczeństwa niech najpierw zapuści brodę... Mniej się będzie
    wyrózniał.
    T.

  • 13. Data: 2017-09-28 11:25:04
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Dla bezpieczeństwa niech najpierw zapuści brodę... Mniej się będzie
    > wyrózniał.
    bzdury Chlopie opowiadasz

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 14. Data: 2017-09-28 11:30:59
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-28 o 11:25, Marek pisze:
    > bzdury Chlopie opowiadasz

    Może i tak. Nigdy nie byłem w muzułmańskim kraju.
    T.

  • 15. Data: 2017-09-28 12:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek m...@g...pl ...

    > ostatnio tu jadlem, lepsze niz kebab i masz w miare po drodze:
    > https://de-de.facebook.com/pages/Restaurant-El-Reda-
    libanesische-und-
    > iranische-Spezialitäten/169985763015422

    dziekuje

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 17. Data: 2017-09-28 19:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Może i tak. Nigdy nie byłem w muzułmańskim kraju.

    Jak widac, niektorzy sa niereformowalni. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 16. Data: 2017-09-28 19:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > W 2015 to były: Kreuzberg, Neukoelln, Moabit i Wedding, dziś może być
    > ich więcej.

    No to wychodzi na to ze ostatnio w takiej własnie jedlismy.
    Jak juz chyba pisałem wczesniej - nawet zdarzyła się jedna "sytuacja" -
    mała spinka z podpita grupką... naszych...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 18. Data: 2017-09-29 00:22:59
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 27 Sep 2017 16:04:19 +0200, Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    wrote:

    >W dniu 2017-09-27 o 15:53, Zenek Kapelinder pisze:
    >>
    >Czyli nie musi szukać. :-)

    Jak Ogórek...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 19. Data: 2017-09-29 15:26:24
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 28.09.2017 o 11:30, T. pisze:

    > Może i tak. Nigdy nie byłem w muzułmańskim kraju.

    O, i stąd się biorą stereotypy i zachowania takie, jak u 'kibiców wyklętych.
    Nie byłeś, nie widziałeś, a pierdolisz.
    W _każdym_ mieście masz dzielnice bezpieczniejsze i mniej bezpieczne. Im
    miasto większe, tym większa różnorodność. I tolerancja również (zwykle -
    mówię o miastach europejskich, nie o Kairze np.).
    W Berlinie możesz wieczorem - będąc białym i wyglądając na turystę -
    spokojnie łazić po dzielnicach, które wymienił nadir bez jakiejś
    większej obawy, niż gdzie indziej. A już na pewno nie ma 'segregacji
    religijnej', latania z maczetami, siłowego nawracania i czego tam
    jeszcze nie wymyślą nasi dzielni patrioci. No, ale ty pewnie wiesz lepiej...
    Za to, jeśli lubisz bliskowschodnie żarcie, to masz duży wybór. I to
    takie wg. oryginalnych przepisów, mało 'zeuropeizowane'.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2017-09-29 15:47:09
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-29 o 15:26, LEPEK pisze:

> [...]
    > Za to, jeśli lubisz bliskowschodnie żarcie, to masz duży wybór. I to
    > takie wg. oryginalnych przepisów, mało 'zeuropeizowane'.

    Z jednej strony masz rację. Nawet można powiedzieć - w ogóle
    przestępstwa jak i spadające samoloty to kwestia pewnego
    prawdopodobieństwa i statystyki. Jak to mówią feministki - u nas też
    gwałcą. Ale u nas rozrabiają "swoi", a tam - i swoi i przyjezdni. A
    generalnie Zachód zmierza w stronę, w której już znalazła się Szwecja -
    drugie miejsce w świecie pod względem gwałtów - zaraz po Czadzie. W
    ciągu 30 lat ta liczba wzrosła o bodaj 5000%. W Berlinie zapewne wkrótce
    też pojawią się strefy "no-go". Więc to ostatnia okazja tam zjeść
    kebaba... :-)
    T.