  • 21. Data: 2022-07-14 21:40:15
    Temat: Re: Bełkot: Szwedzi uruchomili podwodny latawiec, który generuje energię z prądów oceanicznych
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-07-14 o 13:20, J.F pisze:
> [...]
    Elektrownia wykorzystuje moc zgromadzoną w oceanie do produkcji energii za pomocą
    turbiny pływowej przymocowanej do skrzydła. Rozwój tej technologii jest finansowany
    przez UE.

    chomili-podwodny-latawiec-ktory-generuje-energie-z-p
    radow-oceanicznych/9bhz7xd,30bc1058

    dragon-class-tidal-energy-kite-in-faroe-islands/

    rownoważone przez wysokośc slupa wody.

    > W zasadzie masz racje ...

    15% energii w Gibraltarze jest z fal.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Gibraltar_Wave_Farm

    WM

  • 22. Data: 2022-07-14 21:50:46
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 14.07.2022 o 12:56, a a pisze:
> [...]
    Zenek

    gdyz tak się poblicza energie potencjalną wody, ktora może zostać zamieniona na
    energię kinetyczną, a ta na energie elektryczną

    energii fal morskich i było 100 projektówe i wszystkie do doopy, bo Zenki kombinuja
    jak wyrwac kasę.

    każdy to wie, to head w przypadku fal morskich to 1-2-5 metrów maksymalnie, a
    potrzeba 50 metrów slupa wody aby to zadziałało.

    zielonych aby przyspieszyć budowę hydroelektrowni.

    spietrzenia wody, budowy tam, bo brak wody i nigdy nie zbudują żadneju nowej
    hydroelektrowni, bo nie znajda wody do jej napędzenia.

    > Podobno na pierwsze imię masz
    > Pierre
    > a na drugie
    > Dolnięty

    I znowu to samo:
    Wyglądasz na debila który sam sobie odpowiada.
    Po kiego chuja cytujesz swój tekst wycinając starannie mój tekst?

    Chyba że to do ciebie się odnosi ten "Pierre"?

    Jednak jesteś debilem.

    Jeśli nie musisz, to proszę, nie odpowiadaj.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 23. Data: 2022-07-14 22:08:42
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 14 July 2022 at 21:50:47 UTC+2, Wiesiaczek wrote:
> [...]
    spietrzenia wody, budowy tam, bo brak wody i nigdy nie zbudują żadneju nowej
    hydroelektrowni, bo nie znajda wody do jej napędzenia.

    wypierdzielaj idioto z mojego wątku
    idx sie leczyć gdzie indziej
    tu nie poradnia

  • 24. Data: 2022-07-15 05:26:57
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 14.07.2022 o 22:08, a a pisze:
> [...]
    spietrzenia wody, budowy tam, bo brak wody i nigdy nie zbudują żadneju nowej
    hydroelektrowni, bo nie znajda wody do jej napędzenia.

    Mam takie miejsce dla pojebów takich jak ty.
    Moja plonkownica!
    PLONK!

  • 25. Data: 2022-07-15 11:03:28
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 15 July 2022 at 05:27:02 UTC+2, Wiesiaczek wrote:
> [...]
    możliwości spietrzenia wody, budowy tam, bo brak wody i nigdy nie zbudują żadneju
    nowej hydroelektrowni, bo nie znajda wody do jej napędzenia.

    i znów się zesrałeś w galoty bo śmierdzi okropnie