eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaBełkot: Szwedzi uruchomili podwodny latawiec, który generuje energię z prądów oceanicznych › Re: Bełkot: Szwedzi uruchomili podwodny latawiec, który generuje energię z prądów oceanicznych
    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Bełkot: Szwedzi uruchomili podwodny latawiec, który generuje energię
    z prądów oceanicznych
    Date: Thu, 14 Jul 2022 21:50:46 +0200

    W dniu 14.07.2022 o 12:56, a a pisze:
> [...]
    Zenek

    gdyz tak się poblicza energie potencjalną wody, ktora może zostać zamieniona na
    energię kinetyczną, a ta na energie elektryczną

    energii fal morskich i było 100 projektówe i wszystkie do doopy, bo Zenki kombinuja
    jak wyrwac kasę.

    każdy to wie, to head w przypadku fal morskich to 1-2-5 metrów maksymalnie, a
    potrzeba 50 metrów slupa wody aby to zadziałało.

    zielonych aby przyspieszyć budowę hydroelektrowni.

    spietrzenia wody, budowy tam, bo brak wody i nigdy nie zbudują żadneju nowej
    hydroelektrowni, bo nie znajda wody do jej napędzenia.

    > Podobno na pierwsze imię masz
    > Pierre
    > a na drugie
    > Dolnięty

    I znowu to samo:
    Wyglądasz na debila który sam sobie odpowiada.
    Po kiego chuja cytujesz swój tekst wycinając starannie mój tekst?

    Chyba że to do ciebie się odnosi ten "Pierre"?

    Jednak jesteś debilem.

    Jeśli nie musisz, to proszę, nie odpowiadaj.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: