  • Data: 2009-05-04 10:44:56
    Temat: Re: Będziemy śledzeni
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ja to wiem, Ty to wiesz - pomóż przekonać oponentów. Od początku przecież
    > walczę tu z poglądem, jakoby to działało z dokładnością do metrów.

    Jakie ma znaczenie dokładność ?! Już sam fakt, że jestem w jakimś rejonie wystarczy
    do wykorzystania (np manipulacji). Zauważ, że jak się ktoś Ciebie zapyta gdzie byłeś
    rok temu to nie będziesz miał bladego pojęcia a system będzie wiedział, więc ...
    chyba coś tu nie halo jest, że ktoś inny wie więcej od Ciebie na twój temat niż Ty
    sam.

    > Nie zapominajmy o tym, że nawet GPS daje błąd skutkujący tym, że jak
    > zostawisz w jednym miejscu urządzenie, to ono "wędruje" po okolicy. Te
    > błędy mogą być od kilku metrów do kilkudziesięciu metrów. Gdy zapisujemy
    > zgrubnie pozycję nie ma to znaczenia, ale jak zaczniemy to czynić z
    > dokładnością do kilku metrów, to co pomiar, o nowy rekord wyjdzie.

    Gdzie Ci GPS wędruje pod gołym niebem ?! Wędruje jak ma słaby odbiór satelitów co
    akurat każdy GPS wie, wystarczy odsiać. Ale to nieważne, bo nie w dokładności kwestia
    tylko w powszechnym śledzeniu. Taki zwykłym bezczelnym, jakby za Tobą ktoś ciągle
    chodził. To nie jest normalne, że można takie informacje uzyskać zerowym kosztem a
    dokładniej, za moje pieniądze. Rozumiem, gdybyśmy byli w Chinach ... taka kultura itp
    itd, ale ... to Europa podobno jest.

    > Reasumując, w mojej ocenie przede wszystkim nie da się obecnie tego zrobić
    > z przyczyn czysto technicznych. O prawnych, etycznych i zdroworozsądkowych
    > już nie wspominając.

    Uwarunkowania technicznie zmieniają się. Prawo nie. A już dzisiaj ten system ma nad
    Tobą oczywistą przewagę (jak wyżej).

    --
    PS. nudzi mi się