  • Data: 2024-05-16 13:50:08
    Temat: Re: Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 May 2024 13:36:16 +0200, Myjk wrote:
    > Thu, 16 May 2024 10:03:06 +0200, J.F

    > Na europejskie nie ma, problem w tym że nie ma też sensownych elektryków
    > europejskich. Nie bez powodu VW zamyka produkcję -- drogie gówno sprzedają,

    Jest Tesla z berlinskiej fabryki :-)

    > nikt tego nie chciał i nie chce -- czyli mają czego chcieli, dowód na to że
    > nikt nie chce kupować elektryków, przy czym sami sobie postawili tezę i
    > sami ją podparli. Geniusze.

    > Znaczy co innego?

    Tam podatek na spaliniaki jest taki (czasem 2x cena samochodu),
    że jest jak zachęcać :-)

    > Fakty są takie że producenci europejscy dmuchali
    > nas na kasę grubo -- także na spalinówkach.

    No i tu jest miejsce na dopłaty - nie możesz wpisać, ze dopłata jest
    tylko na polskie samochody, ale możesz wpisać parametry techniczne
    i maksymalną cenę :-)

    Albo np określic kwotę dopłaty - dla Porsche to nie będzie warte
    zachodu, ale dla Dacii może być bardzo zachęcające :-)

    J.