  • 1. Data: 2011-10-03 07:03:15
    Temat: Bedzie rekord.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Najwiekszy spamer "wspanialego narodu"

    490,Niedlugo_w_skrzynce_pocztowej_znajdziesz_list_od
    _premiera_.html

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-10-03 07:41:00
    Temat: Re: Bedzie rekord.
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

  • 3. Data: 2011-10-03 07:47:04
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 3, 3:41 am, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:
    > Najwiekszy spamer "wspanialego narodu":

    Dokladnie

  • 4. Data: 2011-10-03 10:40:33
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    A kogo polecasz? Na kogo głosować?

    marek

  • 5. Data: 2011-10-04 08:58:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <2...@n...onet.pl>,
    "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> wrote:

    > A kogo polecasz? Na kogo głosować?

    A, wlasnie.
    A co sie dzieje z Tyminskim?
    Ale to NTG
    I chyba na tym zakonczmy ten malo fotograficzny watek.
    TA

  • 6. Data: 2011-10-04 09:22:02
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > A, wlasnie.
    > A co sie dzieje z Tyminskim?
    > Ale to NTG
    > I chyba na tym zakonczmy ten malo fotograficzny watek.

    Ja tu w celu a ty pitupitu.
    Jeśli ktoś z za oceanu krytykuje życie publiczne w polsce, to może
    powie na co należy głosować. Ale jak widać Zygmunt położył uszy po
    sobie, co oczywiście daje mu legitymację do dalszych słownych tyrad na
    temat życia publicznego.
    Nie ględź o Tymińskim tylko wal mu takie pytania.

    marek

  • 7. Data: 2011-10-04 09:45:25
    Od: Marek <2...@g...com>

    Wydawało mi się dotąd, że każdy wątek zawodowego amerykańskiego
    fotografa polskiego pochodzenia jest fotograficzny z definicji. Co nie
    znaczy, że warto go czytać ;).

    --
    Marek

  • 8. Data: 2011-10-04 09:48:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <a...@i...go
    oglegroups.com>,
    marek augustynski <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > temat życia publicznego.
    > Nie ględź o Tymińskim tylko wal mu takie pytania.

    Ale Tyminski w moim pytaniu byla jak najbardziej zasadny.
    Nie zrozumiales.

    TA

  • 9. Data: 2011-10-04 09:56:00
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Ale Tyminski w moim pytaniu byla jak najbardziej zasadny.
    > Nie zrozumiales.

    A to przepraszam. Nie wiedziałem, że Zygmunt lubi Tymińskiego.

    marek

  • 10. Data: 2011-10-04 09:58:33
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Wydawało mi się dotąd, że każdy wątek zawodowego amerykańskiego
    > fotografa polskiego pochodzenia jest fotograficzny z definicji.

    Bo jego rozmówcom ciężko jest skierować dyskusję na tematy
    pozafotograficzne.

    marek