    From: marek augustynski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Bedzie rekord.
    Date: Wed, 5 Oct 2011 09:21:51 -0700 (PDT)
    <2...@n...googlegroups.com>

    > Dzieki takim jak ja moga sobie dzisiaj pogadac tacy jak ty komuchy z
    > niekomuchami.
    > dziki takim jak ja, nikt cie do za takie gadanie nie wezmie na
    > przsluchanie lub na "sciezke zdrowia".
    > Dzeki takim jak ja mozesz dzisiaj swobodnie ipmutowac takim jak ja, ze
    > podzielili jednolite dawniej spoleczenstwo na katoli i esbekow oraz na
    > czarno i bialo.

    No więc o co ci chodzi? Jedynym powodem twojej mantry jesteś ty sam.

    > dawniej tak sobie szczesliwie zyli esbecy z katolami, ze
    > przedstawicieli katolikow w bagaznikach wozili z tej przyjazni.
    > Teraz, gdy tacy jak ja podzielili zaklocili te dawne porzadki, to
    > nastapil podzal na katoli i esbekow i stalo sie nieszczescie, bo nie
    > woza sie wzajemnie w bagaznikach.

    Ironia na przemian z jej brakiem.
    Ty rozmawiasz ze sobą.

    > Dziki takim jak ty nareszcie ruscy i polacy zaczna sie prawdziwie
    > milowac, zaczna przebaczac i sami zaczna sie pchac w ramiona ras
    > Putina za przykladem Donka, co zw angielskim kojarzy sie z oslem.
    > Dzieki takim jak ja, ruscy poczuli sie podzieleni z polakami i w
    > spokju sobie odeszli do swojego kraju.
    > dzieki takim jak ty, pewnie do dzis by sie wzajemnie kochali ia tacy
    > jak ty, do dzis dawali by im dupy bez mydla i nic by nie zrobili, zeby
    > ruscy poczuli, ze nie sa mile widziani w roli okupanta.

    Dzięki takim jak ja polacy chcieli posłuchać słusznych rad Adolfa i
    żyć z nim w wielkiej przyjaźni jaką im zaoferował. Dzięki takim jak
    ty, opiekuńczym aliantom, nie byliśmy po drugiej strony kurtyny.
    Dzięki takim jak my europa nosi nazwę Rosja, bo to my uciekliśmy na
    Madagaskar zostawiając braci niemców w gorącym uścisku dziadka mroza.
    Bardzo fajnie się też stało, że to my na naszej madagaskarskiej ziemi,
    uprawiając maniok i inne konopie musieliśmy popłynąć na drugi
    kontynent po stworzenie zwane żydem. A stwór ten, jak każdy nowo
    poznany gatunek, obdarzyliśmy stalowym uczuciem, błędnie niewolnictwem
    zwanym, w ten właśnie sposób potęgę naszą tworząc.

    > Dzieki takim jak ja - przynajmniej oficjalnie - wlasnie nikt was za
    > morde nie trzyma

    Miło słyszeć to z twoich ust.

    > Wiem. Po prostu nie mozesz przezyc, ze tacy jak ja wytykaja takim jak
    > ty, obecny oprtunizm, glupote, bo nie dospuszczam jednak sobie do
    > glowy, ze tacy jak ty sa kolaborantami z tymi, ktorych tacy jak ja
    > doprowadzili w koncu, do opuszczenia kraju.

    To ty opuściłeś kraj wraz ze swoją głupotą. Niestety głupota nie może
    zadomowić się w Stanach. Jej naturalnym środowiskiem jest właśnie
    Polska, w której jak nigdzie indziej na świecie nawet głupota ma
    szansę rozwoju. Jesteś głupi i jesteś polakiem.

    > Jestes jak stary wspolpracownik albo jak urzyteczny idiota, ktory nie
    > moze zniesc, ze tacy jak ja, doprowadzili do zlikwidowania dawnego
    > rezimu.
    > Zawsze jednak znajada sie tacy jak ty, ktorym to przeszkadza i nie
    > moga zniesc prawdy.

    Dla takich jak ty, w głupocie chowanych, prawda jako jasna strona mocy
    stoi tam, a tu jest imperium zła. Ale widzisz my esbecy, krzyżacy,
    geje i żydzi wiemy, że prawda nie istnieje. Jesteś głupi.

    > Zaesze tak byle i zawsze tak bedzie, ze bede mowil i pisal, co mysle,
    > mimo ze takim jak ty nie bedzie to pasowac.
    > Dzieki takim jak ja masz obecnie ten koloryt, bo tacy jak ty nie
    > mieliby odwagi prawdy powiedziec a tym bardziej ruszyc dupe, aby sie
    > nie nie narazic.
    > Wlasnie dlatego moge sie teraz szczerze usmiechac i mam nadzieje, ze
    > ty tez mozesz, bo jakos nie wierze, ze mozesz odzcuwac niesmak z
    > powodu zmian, ktore nastapily, dzieki takim jak ja.

    Jeśli już zgadzamy się, że jest dobrze a polska to sympatyczny kraj po
    przejściach, w którym ja, w dupę jebany i nie mający odwagi, mogę
    porozmawiać sobie z tobą, prekursorem zamian i źródłem wszelkiej
    głupoty, to po chuj mi mówisz, że jest tak chujowo?

    marek