  • Data: 2022-06-12 09:15:46
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-12 o 08:04, Cavallino pisze:

    > Lepiej robić cytrynę z pomarańczy, na siłę, żeby konsumpcję zgnitego
    > jabłka usprawieliwiać?
    > Co kto lubi.....
    >
    > Ja już jestem stary i takie odległości na raz, to samolotem robię.

    To jest właśnie słodzenie.
    Bo jak komuś jest wygodniej myknąć 500-600km
    samochodem w kilka godzin niż samolotem, to nijak
    nie wpiszesz tego w swoją filozofię "ciasnego łba".
    Zależy co kto lubi i czego potrzebuje (bagaż/ładunek) i jak mu wygodniej.
    natomiast czy to jest zgniłe jabłko czy jakiś inny kokos
    to mnie interesuje mniej.

    > Ciężko powiedzieć.
    > Raczej nikt tego do tej pory nie trenował.

    Czyli naładuję na początku miesiąca bo mam dostęp do taniego prądu
    a wyjadę w podróż po 4 tygodniach jest nie do oceny obecnie?

    > Co jakiś czas pewnie doładować trzeba, ale będzie to zdecydowanie
    > rzadziej, niż aku w nieużywanym ice.

    Pytam w kontekście przyszłościowym, czy nie okaże się, że
    zapotrzebowanie na prąd będzie nawet jak nikt nie potrzebuje jazdy,
    ale musi trochę "poruszać" autem, żeby się nie "zatarł" aku.
    Pewnie technologia pójdzie naprzód i coś wymyślą.