    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Będzie hejt!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1dvwbqgwzu6ln.1o6wz8rio5cfo$.dlg@40tude.net>
    <8454589104$20220607151950@squadack.com>
    <62a0b6eb$0$463$65785112@news.neostrada.pl>
    <1v84zjx87neft$.1kh3h16qal50n$.dlg@40tude.net>
    <t7ses5$78l$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1nriujur0o3lk$.163i7tnjdpxi6$.dlg@40tude.net>
    <t7shtf$9ea$1$Cav@news.chmurka.net>
    <4wu38j6z9svx.g60vv6fkzq1h$.dlg@40tude.net>
    <t7sjpf$aiq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1nzpwii0kfdxa.pq9l2n8txzjr$.dlg@40tude.net>
    <t7sm5e$c1o$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 9 Jun 2022 13:48:30 +0200

    On Thu, 9 Jun 2022 13:39:25 +0200, Cavallino wrote:
    > Rodzina, znajomi, zgraja studentów wynajmujących po 1 pokoju w 4
    > pokojowym mieszkaniu itd itp

    No to gdzies parkują pod blokiem na codzien.
    I tylko odwiedzający maja problem ... albo miejszkancy, jak goscie
    beda szybsi :-)

    > Stare blokowiska tym bardziej nie maą rezerw na parkingach - nie były
    > wymagane.

    A teraz przy nich powstaly nowe, bez nowych miejsc :-)

    > Zależy gdzie.
    > A i tak wolałem mieć garaż.

    Od zawsze, to tato mial garaz, ale za daleko :-)

    > To niech kupią gdzie indziej.

    Tam tez ich nie stac :-(

    > Mnie to nadal nie przeszkadza.
    > Potrzebowałem tego typu własności to sobie kupiłem.

    > Jedno i drugie.
    > I raczej na miejscu byłoby sformułowanie - urząd nie dał się zrobić w
    > wała, tak jak ten w Kołobrzegu.

    Chyba nie calkiem, skoro wydal pozwolenie na budowe.
    I teraz urzednicy sa zadowoleni, deweloper pewnie jest dosc
    zadowolony, tylko ludzie sa utopieni.
    I nie stac ich juz na nic :-)

    J.