    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Będzie hejt!
    Date: Sun, 5 Jun 2022 19:30:51 +0200

    W dniu 05.06.2022 o 12:00, nadir pisze:

    > W celu jakim? Żeby mnie zachęcić czy zniechęcić?

    Żeby przeczytać opinie użytkowników a nie bajdurzenie publicysty co to
    raz będzie zachęcał a innym zniechęcał bo akurat to chwilowo ludziki
    chcą czytać w istocie niczego nie wnosząc takim wałkowaniem. To wszystko
    co w artykule tutaj pisano. Po co czytać ten artykuł?

    > No i gdzie te artykuły? Bo jeżeli piszesz o tych TŁUMACH z p.m.s. to
    > akurat te "artykuły" czytałem, to właśnie takie "słodkie cytryny".

    Ze niby ja takie pisałem? Niemożliwe. Od początku uważam, że samochody
    elektryczne nadają się do jazd lokalnych. Kiedyś uważałem, że konkretnie
    miejskich, ale od pewnego czasu dostrzegam, że na wsi akurat gniazdka
    bardziej dostępne są. Koniec tematu właściwie. No, jeszcze raz napisałem
    artykuł o tym, że raz na rok da się pojechać na wczasy przez Polskę
    licząc się z konkretnymi niedogodnościami. Jeszcze dwóch zasadniczo
    tylko zostało.