eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Mon, 8 Aug 2011 19:08:17 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <8...@4...net>
    References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl> <j1oedi$ilg$1@news.mm.pl>
    <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl> <j1of0k$t6v$1@news.mm.pl>
    <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl> <j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl>
    <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl> <j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl>
    <j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl> <j1ol19$iov$1@mx1.internetia.pl>
    <j1olaq$9v1$5@node2.news.atman.pl> <j1oli2$lp7$1@mx1.internetia.pl>
    <j1om04$9v1$6@node2.news.atman.pl> <j1om5h$1sh$1@mx1.internetia.pl>
    <j1om7e$9v1$8@node2.news.atman.pl> <j1ome9$3oe$1@mx1.internetia.pl>
    <j1omlr$9v1$9@node2.news.atman.pl> <j1omtd$efb$1@mx1.internetia.pl>
    <j1on3v$9v1$11@node2.news.atman.pl> <j1opcj$or$1@news.onet.pl>
    <j1oppm$3h5$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1312823288 14855 82.143.187.50 (8 Aug 2011 17:08:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 17:08:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390809
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 15:53:28 +0200, DoQ napisał(a):
    > W dniu 08-08-2011 15:46, kakmar pisze:
    >>> - hamulce tarczowe podczas hamowania a tym samym nagrzewania
    >>> "zaciesniaja sie" z racji swojej konstrukcji,
    >> Akurat 5mm stalowej tarczy poszerzy się o jakieś 3 setki (3 setne milimetra)
    >> na 500*C (pińćset stopni Celcjusza). Wtedy niewiele im brakuje żeby świeciły
    >> po ciemku, bo będzie to w ciepły dzień 800K.
    >> Jeśli rozszerzalność cieplna czegoś ma znaczenie, to raczej nie motocyklowej
    >> tarczy.
    >
    > Chryste Panie, nareszcie rozsądny i rzeczowy post :-)

    Rzeczowy i nie rzeczowy.
    Jakby tam mechaniczne blokada byla, to by te 3 setki mogly spora sile dac.
    Ale nie ma - jest reka czy noga i sie cofnie chocby tarcza spuchla o
    milimetr. I sila bedzie taka z jaka kierowca naciska (* przelozenie), nic
    wiecej.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: