-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task
.gda.pl!news.amu.edu.pl!moon.astro.amu.edu.pl!bori
From: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 16:52:22 +0200
Organization: Adam Mickiewicz University
Lines: 15
Message-ID: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com> <j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl>
<5...@l...institute.com> <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl>
<a...@l...institute.com> <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <elryk4qkszn5$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n1mr$i1k$1@mx1.internetia.pl> <3...@l...institute.com>
<j1ojkn$bmf$1@mx1.internetia.pl> <e...@l...institute.com>
<j1or9q$bqa$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: moon.astro.amu.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
X-Trace: sodden.amu.edu.pl 1312815143 94160 150.254.66.120 (8 Aug 2011 14:52:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 14:52:23 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j1or9q$bqa$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Alpine 2.00 (BSF 1167 2008-08-23)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390773
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 8 Aug 2011, PM wrote:
> bęben zwiększa swoją średnicę, czyli zmienia się rozłożenie masy (większy
> promień), tym samym z zasady zachowania pędu powstaje moment hamujacy....
> tyle że to akurat poprawiłoby hamowanie.
Z zasady zachowania (momentu) pędu w tym przypadku wynika tylko tyle, że
część tego momentu ucieka sobie "w siną dal" wraz metalem startym przez
okładzinę z bieżni bębna ;-) A poza tym mimo wzrostu promienia moment
bezwładności bębna maleje, a nie rośnie (bo masy ubywa) ;-)
Pozdrawiam :)
W.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 17:06 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 17:42 RoMan Mandziejewicz
- 08.08.11 19:00 Adam Płaszczyca
- 08.08.11 19:01 Adam Płaszczyca
- 08.08.11 19:08 J.F.
- 08.08.11 19:12 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.08.11 19:15 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.08.11 19:20 DoQ
- 08.08.11 19:36 ToMasz
- 08.08.11 20:49 Shrek
- 08.08.11 21:19 pm
- 08.08.11 21:29 pm
- 08.08.11 22:53 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 23:11 Przemysław Czaja
- 09.08.11 00:26 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 Rambo 2024. Co z radio-stopem
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=