eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Mon, 08 Aug 2011 15:20:24 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <j1onrn$npd$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
    <j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
    <5...@p...pl> <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
    <j1ob8l$1o5v$1@news.mm.pl> <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl>
    <j1oedi$ilg$1@news.mm.pl> <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl>
    <j1of0k$t6v$1@news.mm.pl> <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl>
    <j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl> <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl>
    <j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl> <j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl>
    <j1ol19$iov$1@mx1.internetia.pl> <j1olaq$9v1$5@node2.news.atman.pl>
    <j1oli2$lp7$1@mx1.internetia.pl> <j1om04$9v1$6@node2.news.atman.pl>
    <j1om5h$1sh$1@mx1.internetia.pl> <j1om7e$9v1$8@node2.news.atman.pl>
    <j1ome9$3oe$1@mx1.internetia.pl> <j1omlr$9v1$9@node2.news.atman.pl>
    <j1omtd$efb$1@mx1.internetia.pl> <j1on3v$9v1$11@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-30-131.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1312809655 24365 178.36.30.131 (8 Aug 2011 13:20:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 13:20:55 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j1on3v$9v1$11@node2.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390734
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08-08-2011 15:08, AZ pisze:

    > Jest dokladnie tak jak napisalem, ale jakie to ma znaczenie w kwesti
    > tego ze tyl przy hamowaniu ma mniejszy udzial i nie potrzebuje wiekszych
    > hamulcow niz przod?

    Ale dojrzałeś już do tego, że wymagana skuteczność tylnych hamulców nie
    jest taka sama w poszczególnych modelach samochodów?

    >>> Tarcza ktora ma 5mm grubosci przy
    >>> 50 st C nadal bedzie miala 5mm przy 200 st C?
    >> No więc, jaka to będzie różnica w milimetrach?
    >> I dlaczego nie chcesz sobie zwiększyć siły hamowania poprzez założenie
    >> grubszych klocków albo grubszych tarcz?
    > Policz sobie. Zwiekszyc sile poprzez zalozenie grubszych klockow/tarcz?

    Ja? Przecież to ty pieprzysz bzdury na przekór wszystkim. Policz o ile
    zwiększy się grubość tarcz w twoim motocyklu, podaj wynik albo spadaj na
    drzewo ze swoimi pierdołami. Wzór masz w tym wątku.

    > Ty madry jestes?
    > Ostatni raz:
    > - hamulce tarczowe podczas hamowania a tym samym nagrzewania
    > "zaciesniaja sie" z racji swojej konstrukcji,

    Puchnięcie tarcz jest efektem pomijalnym z racji skali w jakiej ten
    efekt występuje. Wbij to sobie raz na zawsze do głowy.


    Pozdrawiam
    Paweł


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: