-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task
.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 08 Aug 2011 15:10:21 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 15
Message-ID: <j1onco$2fdm$1@news.mm.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
<5...@p...pl> <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
<j1ob8l$1o5v$1@news.mm.pl> <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl>
<j1oedi$ilg$1@news.mm.pl> <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl>
<j1of0k$t6v$1@news.mm.pl> <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl>
<j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl> <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl>
<j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl> <j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl>
<j1ol19$iov$1@mx1.internetia.pl> <j1olaq$9v1$5@node2.news.atman.pl>
<j1oli2$lp7$1@mx1.internetia.pl> <j1om04$9v1$6@node2.news.atman.pl>
<j1om5h$1sh$1@mx1.internetia.pl> <j1om7e$9v1$8@node2.news.atman.pl>
<j1ome9$3oe$1@mx1.internetia.pl> <j1omlr$9v1$9@node2.news.atman.pl>
<j1omtd$efb$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: host-46-186-92-166.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1312809176 81334 46.186.92.166 (8 Aug 2011 13:12:56 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 13:12:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
In-Reply-To: <j1omtd$efb$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390732
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-08 15:04, DoQ pisze:
> No więc, jaka to będzie różnica w milimetrach?
> I dlaczego nie chcesz sobie zwiększyć siły hamowania poprzez założenie
> grubszych klocków albo grubszych tarcz?
Jemu chodzi o to, ze trzymajac wcisniety hamulec nagrzewajaca sie tarcza
zwieksza swoja grubosc i co w efekcie daje wiekszy nacisk klockow na ta
tarcze... i wszystko by bylo ok gdyby dal rade utrzymac hamulec caly
czas dokladnie w tym samym polozeniu, a to nie jest mozliwe, nie mowiac
juz o wyczuciu tych minimalnych roznic.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 15:20 DoQ
- 08.08.11 15:23 DoQ
- 08.08.11 15:45 Waldek Godel
- 08.08.11 15:46 kakmar
- 08.08.11 15:53 DoQ
- 08.08.11 15:59 Jakub Witkowski
- 08.08.11 16:07 Waldek Godel
- 08.08.11 16:06 Pszemol
- 08.08.11 16:01 Pszemol
- 08.08.11 16:14 kakmar
- 08.08.11 16:18 PM
- 08.08.11 16:40 Grejon
- 08.08.11 16:52 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 17:06 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 17:42 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=