-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 12:53:02 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 12
Message-ID: <j1om7e$9v1$8@node2.news.atman.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
<5...@p...pl> <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
<j1ob8l$1o5v$1@news.mm.pl> <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl>
<j1oedi$ilg$1@news.mm.pl> <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl>
<j1of0k$t6v$1@news.mm.pl> <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl>
<j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl> <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl>
<j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl> <j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl>
<j1ol19$iov$1@mx1.internetia.pl> <j1olaq$9v1$5@node2.news.atman.pl>
<j1oli2$lp7$1@mx1.internetia.pl> <j1om04$9v1$6@node2.news.atman.pl>
<j1om5h$1sh$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1312807982 10209 85.222.103.164 (8 Aug 2011 12:53:02
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 12:53:02 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390708
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-08, DoQ <p...@g...com> wrote:
>
> Teraz skup się. Założysz 0,5mm grubsze tarcze - będziesz miał większy
> nacisk? I odwrotnie - zużyjesz 5mm klocków, nie zatrzymasz się?
>
Ty w ogole wiesz o czym jest ten watek? Grubsza tarcza na skutek
nagrzania sie podczas hamowania - dotarlo? Hamulce tarczowe sie
samoreguluja wiec to czy tarcza ma 1mm czy 5mm nie ma zadnego znaczenia,
z klockami podobnie.
--
Artur
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 14:56 DoQ
- 08.08.11 15:00 AZ
- 08.08.11 15:04 DoQ
- 08.08.11 15:08 AZ
- 08.08.11 15:10 Karolek
- 08.08.11 15:20 DoQ
- 08.08.11 15:23 DoQ
- 08.08.11 15:45 Waldek Godel
- 08.08.11 15:46 kakmar
- 08.08.11 15:53 DoQ
- 08.08.11 15:59 Jakub Witkowski
- 08.08.11 16:07 Waldek Godel
- 08.08.11 16:06 Pszemol
- 08.08.11 16:01 Pszemol
- 08.08.11 16:14 kakmar
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-03-13 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju pr
- 2025-03-13 Warszawa => Analityk biznesowo-systemowy <=
- 2025-03-13 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-03-13 Żerniki => NodeJS Developer <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=