-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Sun, 07 Aug 2011 23:44:07 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 17
Message-ID: <j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<j1mivs$7a2$1@mx1.internetia.pl>
<152blwoe3aved$.rbvc1nn4ega1$.dlg@40tude.net>
<j1mlov$lhi$1@mx1.internetia.pl> <j1mpg1$k48$1@news.net.icm.edu.pl>
<j1mqhi$dh7$1@mx1.internetia.pl> <o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com>
<j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl> <5...@l...institute.com>
<j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl> <a...@l...institute.com>
<j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: 178-36-30-131.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1312753477 15456 178.36.30.131 (7 Aug 2011 21:44:37 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Aug 2011 21:44:37 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390526
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07-08-2011 23:34, Waldek Godel pisze:
>> Aha, a przyłożysz się i policzysz jakiego rzędu wielkości jest to
>> rozszerzenie powiedzmy dla tarczy o grubości 30mm?
> Jakie by nie było jest podobne do rozszerzenia bębna.
> Tyle, że jedno polepsza a drugie pogarsza hamowanie.
Czyli jak ubędzie 1cm (po obu stronach tarczy) klocków to hamowanie
drastycznie się pogorszy? Bo chyba nie chciałeś napisać że tarcza
rozszerzy się o ponad 1cm?
Często pomijasz istotne pytania?
Pozdrawiam
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.11 23:50 Waldek Godel
- 07.08.11 23:50 J.F.
- 07.08.11 23:56 DoQ
- 08.08.11 00:25 Waldek Godel
- 08.08.11 09:26 DoQ
- 08.08.11 09:55 Tomasz Pyra
- 08.08.11 10:02 AZ
- 08.08.11 10:11 RoMan Mandziejewicz
- 08.08.11 10:15 RoMan Mandziejewicz
- 08.08.11 10:18 AZ
- 08.08.11 10:36 DoQ
- 08.08.11 10:38 Filip KK
- 08.08.11 10:39 Filip KK
- 08.08.11 10:54 RoMan Mandziejewicz
- 08.08.11 11:08 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=