-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Date: Mon, 26 Oct 2015 19:38:32 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 72
Message-ID: <n0lrv4$jbh$1@node1.news.atman.pl>
References: <562632cf$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
<56276a2a$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<n0851r$a1g$1@node1.news.atman.pl>
<5627a004$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
<n08f7q$fi6$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<n0kl98$7pl$1@node1.news.atman.pl>
<562dead1$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1445884708 19825 83.142.198.226 (26 Oct 2015 18:38:28
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Oct 2015 18:38:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <562dead1$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571010
[ ukryj nagłówki ]On 26.10.2015 09:56, J.F. wrote:
>> I co - statystyki im spadły?
>
> Musialbym odszukac aktualne dane, ale to bylo tak, ze mieli w miare
> stabilny spadek od 20 lat - co roku troche wypadkow mniej.
> Az pewnego roku spadku nie bylo.
> To byl akurat ten rok, gdy swiatla wprowadzili.
Może. Nie upieram się, że nie. Choć koincydencja, to trochę mało. Za
dużo zmiennych.
>>> Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi
>>> zaporami.
>> Też były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś
>> te testy dziesiątki razy), to łatwo było takie pytanie zapamiętać i
>> nauczyć się "prawidłowej" odpowiedzi.
>
> No ba - bez treningu nie zdales starych ... ale obawiam sie, ze obecnych
> tez nie :-)
Zupełnie bez nie. Ale wynik bez treningu miałem znacznie lepszy na
nowych niż starych. Zreszą nowych jest wpizdu i chba nadal są tajne,
więc wszystkich i tak 10 razy nie przelecisz. Trzeba myśleć.
>> Zresztą jak już napisałem, to kwestie techniczne i tu rzeczywiście
>> polegli.
>
> O rzetelnosc chodzi. W starych moze i pytali ktory pojazd przejedzie
> przedostatni, ale on rzeczywiscie w/g przepisow przejezdzal przedostatni.
Raz, że wiedza kompletnie bezużyteczna, bo ty masz wiedzieć komu _ty_
masz ustąpić pierwszeństwa, dwa, że nie do końca zgodna z prawdą. Bywały
sytuacje, gdzie zgodnie z prawem ktoś mógł pojechać wcześniej (bo ten
któremu miał ustąpić, stał bo miał ustąpić innemu - w tej sytuacji jak
nikomu innemu nie wadzisz, możesz jechać, bo pierwszeństwa nie
wymuszasz) I w efekcie ostatniego mogło nie być, bo pojechał np drugi;)
>> Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się nie
>> zmieniła wcale (choć nie wiem jak z podejściem egazminatorów). Na A to
>> rzeczywiście porażka. Slalom wolny to jakiaś pomyłka, dziweczyny co
>> zdają A2 (czyli na moto o małej mocy w stosunku do masy) dostają
>> wykastrowanego gladiusa, który skręca słabiej niż mój chopper, czyli
>> defacto zdają to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie
>> i mają problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieżka i za wysoka;(
>
> Jakbys umial jezdzic, to bys nie mial problemu :-P
Oczywiście, że tak, z tym, że z zasady przecież nie umiesz jeździć na
zdawaniu pierwszego prawka (chyba, że nielegalnie jeździsz wcześniej).
Ja byłem w otyle dobrej sytauacji, że 200 kilogramaowy motocykl jest dla
mnie fizucznie do opanowania. Co ma zroblić laska która waży 50kg i ma
160cm wzrostu? Chce zrobić A2 na małe motocykle, a odstaje 200kg krowę i
nie dosięga stopami do ziemi?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=fNh8tquXzc8
Tu masz naszych
https://www.youtube.com/watch?v=ALpRNVy1SOQ
I w sumie po rozgrzewce parogodzinnej też bym teraz tak zrobił, więc się
da (ćwiczyłem to właśnie w CSP i dawało radę). Pytanie czy to jest
umiejętność której należy wymagać na egzaminie po 30 godzinach jazdy na
motocyklu. Teraz to bym to plac zrobił... no może nie z palcem w dupie,
bo druga ręka jest do sprzęgła przydatna, a robienie tego na jedynce bez
gazu to jakaś porażka techniczna (a tak się robi na egzaminie).
Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=