-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Date: Mon, 26 Oct 2015 08:38:19 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 59
Message-ID: <n0kl98$7pl$1@node1.news.atman.pl>
References: <562632cf$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
<56276a2a$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<n0851r$a1g$1@node1.news.atman.pl>
<5627a004$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
<n08f7q$fi6$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1445845096 7989 83.142.198.226 (26 Oct 2015 07:38:16
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Oct 2015 07:38:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <1...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570971
[ ukryj nagłówki ]On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote:
>>> A naprawde to jakby pogorszylo.
>>
>> Być może. Ogólnie podejrzewam, że wpływ na statystyki ma to pomijalny.
>
> No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.
I co - statystyki im spadły? Pozostaje jeszcze kwestia, że część bez
nakazu świeciła i wcześniej i potem. IMHO sam przepis ma pomijalny wpływ
na statystykę. Choćby dlatego, że niezależnie od przepisu ja bym na
włączonych jeździł. I wielu innych pewnie też. Na przykład w Niemczech
większość jeździ na światłach, mimo braku takiego obowiązku.
>>> A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze.
>>> Owszem - bywaly podchwytliwe, bywaly niepotrzebnie utrudnione na
>>> zasadzie ze np "udziela" a obok "nie udziela", ale kazde jednak oparcie
>>> w przepisach mialo i dwuznacznosci nie bylo.
>>
>> Za to były oderwane od rzeczywistości.
>
> Az tak bardzo nie.
To powiedz, co cię obchodzi czy pojazd B przejedzie przedostatni?
> Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi
> zaporami.
Też były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś te
testy dziesiątki razy), to łatwo było takie pytanie zapamiętać i nauczyć
się "prawidłowej" odpowiedzi. Zresztą jak już napisałem, to kwestie
techniczne i tu rzeczywiście polegli. Z tym że sama idea jest słuszna, a
kwestie techniczne i transparentność, a co za tym idzie poprawnośc
zapewnioną przez open source pytań można rozwiązać. IMHO nowe pytania są
znacznie lepsze, bo dotyczą "podmiotu lirycznego", czyli tego co musisz
ogarnąć na drodze w rzeczywistości. Zdawałem zarówno na starych jak i
nowych i takie jest moje zdanie. Każdy ma prawo do innego;)
Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się nie
zmieniła wcale (choć nie wiem jak z podejściem egazminatorów). Na A to
rzeczywiście porażka. Slalom wolny to jakiaś pomyłka, dziweczyny co
zdają A2 (czyli na moto o małej mocy w stosunku do masy) dostają
wykastrowanego gladiusa, który skręca słabiej niż mój chopper, czyli
defacto zdają to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie i
mają problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieżka i za wysoka;( A2 w
założeniu była na słabsze i mniejsze motocykle, a dostajesz wykastrowaną
krowę i musisz nią wyprawiać sztuczki na placu bez rozgrzewki, w dodatku
do ziemi dosięgając na palcach. W efekcie jedna laska na odlewniczej
wykonała zawrotkę przez cały plac i na pełnej kurwie wjechała w płot
(taki solidny, zabrali ją nieprzytomną do szpitala, co dalej nie wiem,
ale teraz jakieś śmieszne śiatki powiesili, tak jakby miały zatrzymać
200kg + jeżdzca). Po tym wydarzeniu nawet egzaminatorom zmiękła rura i
przed placem dawali do zrozumienia, żeby na siebie uważać a oni troszkę
przymkną oko na prękość przy slalomie szybkim. Sam dostałem zjebkę od
egzaminatora za dodanie gazu przy wyjeżdzie z szybkiego, bo wymogi
wymogami, ale mokro było, więc...
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- DOT 4 ESP
- Wieczorny doktorat.
- Kierowca zabil pieszego
- Będą NOWE PŁATNE drogi.
- Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
- Wymarzony świat ev hejterów
- Autobus,, skuter czy Twizy
- Problem elektryków rozwiązany.
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
Najnowsze wątki
- 2024-10-25 Bieruń => FrontEnd Team Lead / Tribe Lead <=
- 2024-10-25 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-10-25 Warszawa => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-10-25 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-10-23 VM i Fakt
- 2024-10-24 DOT 4 ESP
- 2024-10-24 Wieczorny doktorat.
- 2024-10-23 Kierowca zabil pieszego
- 2024-10-22 Będą NOWE PŁATNE drogi.
- 2024-10-24 retro
- 2024-10-23 Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
- 2024-10-23 rozklejanie obudowy
- 2024-10-24 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-24 Katowice => International freight forwarder <=
- 2024-10-24 Warszawa => Senior Account Manager <=