-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Date: Mon, 26 Oct 2015 08:38:19 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 59
Message-ID: <n0kl98$7pl$1@node1.news.atman.pl>
References: <562632cf$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
<56276a2a$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<n0851r$a1g$1@node1.news.atman.pl>
<5627a004$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
<n08f7q$fi6$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1445845096 7989 83.142.198.226 (26 Oct 2015 07:38:16
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Oct 2015 07:38:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <1...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570971
[ ukryj nagłówki ]On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote:
>>> A naprawde to jakby pogorszylo.
>>
>> Być może. Ogólnie podejrzewam, że wpływ na statystyki ma to pomijalny.
>
> No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.
I co - statystyki im spadły? Pozostaje jeszcze kwestia, że część bez
nakazu świeciła i wcześniej i potem. IMHO sam przepis ma pomijalny wpływ
na statystykę. Choćby dlatego, że niezależnie od przepisu ja bym na
włączonych jeździł. I wielu innych pewnie też. Na przykład w Niemczech
większość jeździ na światłach, mimo braku takiego obowiązku.
>>> A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze.
>>> Owszem - bywaly podchwytliwe, bywaly niepotrzebnie utrudnione na
>>> zasadzie ze np "udziela" a obok "nie udziela", ale kazde jednak oparcie
>>> w przepisach mialo i dwuznacznosci nie bylo.
>>
>> Za to były oderwane od rzeczywistości.
>
> Az tak bardzo nie.
To powiedz, co cię obchodzi czy pojazd B przejedzie przedostatni?
> Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi
> zaporami.
Też były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś te
testy dziesiątki razy), to łatwo było takie pytanie zapamiętać i nauczyć
się "prawidłowej" odpowiedzi. Zresztą jak już napisałem, to kwestie
techniczne i tu rzeczywiście polegli. Z tym że sama idea jest słuszna, a
kwestie techniczne i transparentność, a co za tym idzie poprawnośc
zapewnioną przez open source pytań można rozwiązać. IMHO nowe pytania są
znacznie lepsze, bo dotyczą "podmiotu lirycznego", czyli tego co musisz
ogarnąć na drodze w rzeczywistości. Zdawałem zarówno na starych jak i
nowych i takie jest moje zdanie. Każdy ma prawo do innego;)
Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się nie
zmieniła wcale (choć nie wiem jak z podejściem egazminatorów). Na A to
rzeczywiście porażka. Slalom wolny to jakiaś pomyłka, dziweczyny co
zdają A2 (czyli na moto o małej mocy w stosunku do masy) dostają
wykastrowanego gladiusa, który skręca słabiej niż mój chopper, czyli
defacto zdają to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie i
mają problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieżka i za wysoka;( A2 w
założeniu była na słabsze i mniejsze motocykle, a dostajesz wykastrowaną
krowę i musisz nią wyprawiać sztuczki na placu bez rozgrzewki, w dodatku
do ziemi dosięgając na palcach. W efekcie jedna laska na odlewniczej
wykonała zawrotkę przez cały plac i na pełnej kurwie wjechała w płot
(taki solidny, zabrali ją nieprzytomną do szpitala, co dalej nie wiem,
ale teraz jakieś śmieszne śiatki powiesili, tak jakby miały zatrzymać
200kg + jeżdzca). Po tym wydarzeniu nawet egzaminatorom zmiękła rura i
przed placem dawali do zrozumienia, żeby na siebie uważać a oni troszkę
przymkną oko na prękość przy slalomie szybkim. Sam dostałem zjebkę od
egzaminatora za dodanie gazu przy wyjeżdzie z szybkiego, bo wymogi
wymogami, ale mokro było, więc...
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=