    From: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bdanie natężenia hałasu
    Date: Fri, 10 Jun 2011 11:30:08 +0200

    Tytus z domQ wrote:
    > Siemka
    >
    > *** "Michał Demczuk"
    > W RSMie napisane jest co z tłem, jaki moze byc maksymalny poziom.
    > Nawet
    >
    > Ano wlasnie - ciekawe jak uzyskac wymagany poziom tla w okolicach toru
    > wyscigowego :)
    > BTW tego Supertrappa to Ci plombowali po pomiarze???

    Nie wiem jak jest na wyscigacz, ale na rajdach BT odbywa się przed startem.

    Nic nie plombowali, najlejaja tylko naklejki. Poza tym to wszytko i tak jest
    sciema. Jesli w ogole jest badanie glosciosci, to zazdy z pustym wydechem
    przychodzi na BT z wsadzonym drucianym wyciorem od pieca (na sznureczku,
    zeby latwiej bylo wyciagnac). Wszyscy o tym wiedza, ale badanie przejsc musi
    :)
    Najciekawsze, ze quady nie maja norm i nie sa badane, tam to dopiero wolna
    amerykanka. Kto byl na zawodach enduro albo CC to wie co sie dzieje jak jada
    quady.

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk