  • Data: 2011-06-10 11:47:18
    Temat: Re: Bdanie natężenia hałasu
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2011 10:09, Michał Demczuk pisze:

    > Mysle, ze sposob pomiaru powinien byc podobny do tego (rozdz. 4.79 strona
    > 73.):
    > http://www.pzm.pl/userfiles/2009-pliki/Motocykle/Sup
    ermoto/Regulaminy/RSM2005.pdf

    > czyli przy określonej stalej prędkości liniowej tłoka. Jak widać, zeby
    > pomiar byl ważny, musi być spelnionych sporo warunków. Nie może również
    > padać deszcz :)

    tyle, że jak pan policjant zbada w sposób nie ważny, to napisze o tym,
    że zachodzi prawdopodobieństwo, że motocykl nie spełnia norm i skieruje
    na badania diagnostyczne, zatrzymując dowodzik. a badania zgodne z
    wymogami, dokonac należy na stacji diagnostycznej i okazać w WK aby
    dowodzik wrócił :)

    - gildor