eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w bev do wyrzuceniaRe: Baterie w bev do wyrzucenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c130-71.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Date: Thu, 4 May 2023 07:29:49 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u2vfr0$kse$3$Cav@news.chmurka.net>
    References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
    <64496f1d$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <z...@4...net>
    <6770573452$20230427151557@squadack.com>
    <5qvtfnqb9okg$.zt2hono6w2l.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <1wvdlvqvd6fn1$.1dpl0xkj9r1bv$.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u2fh7a$fso$3$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u2fjst$fsp$3$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u2gcvn$4ns$2$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u2gh9a$95n$2$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u2girg$ajj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u2iaoo$pbv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u2ived$758$1$Cav@news.chmurka.net>
    <ykgm0ygo2h7u$.n6kdi1ihzw8u.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: c130-71.icpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 4 May 2023 05:29:05 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c130-71.icpnet.pl:85.221.130.71"; logging-data="21390";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.10.1
    Cancel-Lock: sha1:VWzlVqeBP9Qzadi3ysclHuUtYq4=
    sha256:lT9Evy2gzxZw/XS5+fEJMnleUiVNKiUPzphoBSm9lFw=
    sha1:Ph+ClIevvhx1uz9Xuw/aNnnp7Kw=
    sha256:Wntsmdr6p51bHRQZ+Il6zBkxCnu3zqR1wrRrEb0vr60=
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <ykgm0ygo2h7u$.n6kdi1ihzw8u.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: Avast (VPS 230504-0, 4.5.2023), Outbound message
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713542
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04-05-2023 o 00:40, J.F pisze:
    > On Sat, 29 Apr 2023 13:36:20 +0200, Cavallino wrote:
    >> W dniu 29-04-2023 o 09:19, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >>> Napisałeś "Nieprawda. Liczą się TYLKO pełne cykle"
    >>
    >> A sprawdziłeś w odpowiedzi na co?
    >>
    >> Bo na taki tekst:
    >> "Im mniej cykli ładowania tym lepiej, chyba to jest oczywiste."
    >>
    >> odpowiedziałem:
    >>
    >> "Nieprawda. Liczą się TYLKO pełne cykle"
    >>
    >> I podtrzymuję.
    >> Nie jest prawdą, że ilość cykli ma znaczenie, a nie suma ich cząstkowości.
    >
    > Czyli upraszczając - twoim zdaniem liczy sie suma cząstkowości?

    Ja to nie wiem, ale tak - takie informacje są podawane.

    >
    >> Z Twojego wychodziłoby, że lepiej ładować 1 raz 0-100%, a z mojego że
    >> wyjdzie to mniej więcej tak samo jak 10 krótkich ładowań po 10%
    >
    > Z "Liczą się TYLKO pełne cykle" to tak jasno nie wynika.

    Tylko dla kogoś kto nie wie co to pełny cykl.

    > No chyba ze miedzy 50 a 40% auto wiecej przejedzie niz miedzy
    > np 20% a 10%, i wystarczy mniej ładowań.

    Nie wiem o co Ci chodzi.
    Skrótowo myślowo mowa o procentach PEŁNEJ baterii, a nie o 10%+10% od
    10%....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: