eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w bev do wyrzuceniaRe: Baterie w bev do wyrzucenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c130-71.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Date: Thu, 4 May 2023 07:23:40 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u2vfff$kse$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
    <64493558$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2bg73$415$3$Shrek@news.chmurka.net> <u2d38m$1pkqk$1@dont-email.me>
    <u2e23r$58l$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <644a9a5a$0$19607$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2e6b0$58l$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <9aykwaqadkv0$.1c02g7su66syl$.dlg@40tude.net>
    <u2fjhg$b2b$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2p7cc$ur$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u2pcrl$63f$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2qs5p$id7$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u2qv4v$1f5$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1mi9sihvqz7cf.14tlcqlz7azko$.dlg@40tude.net>
    <u2scag$66p$1$Cav@news.chmurka.net>
    <u2sq4e$qtd$11$Shrek@news.chmurka.net>
    <188gftla18vxo$.uv3g4aglzxnh.dlg@40tude.net>
    <u2tfp1$40c$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: c130-71.icpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 4 May 2023 05:22:55 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c130-71.icpnet.pl:85.221.130.71"; logging-data="21390";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.10.1
    Cancel-Lock: sha1:zOToUnUoSADdYzUXKr42d1FiTWI=
    sha256:sPkP6O5+SJ4mjCzsZYLvmDzTB0QvwjBLPE9KKYbPQaQ=
    sha1:CVA1X8H75orEgWPPruzdkpp77Ds=
    sha256:LRIbeoxMEDk7YgFHwexjI/2rVVtCCHnN1N1lwnomBdE=
    X-Antivirus: Avast (VPS 230504-0, 4.5.2023), Outbound message
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713540
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03-05-2023 o 18:23, J.F pisze:

    >> Różni się grzanie, bo to co w
    >> elektyku idzie w chłodnie kominową w spalince idzie między innymi na
    >> ogrzewania.
    >
    > Nie wiem - nie maja zawrócenia ciepla do kabiny?

    Jakiego ciepła?
    Tego którego cały czas brakuje, również na grzanie baterii?
    A mimowolne chłodzenie opływającym zimnym powietrzem jest większe niż to
    wyprodukowane ciepło, co by ewentualnie mogło się zmarnować?

    No Tesla ma coś w ten deseń, że potrafi grzać kabinę ciepłem z
    podgrzanej wcześniej baterii...



    > Bo troche strat tam maja - falowniki, silnik, bateria ...

    Ale to latem, wtedy idzie w kosmos, bo ciepła jest nadmiar i trzeba chłodzić
    Zimą wszystko się zużywa na grzanie baterii podczas ładowania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: