eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w bev do wyrzuceniaRe: Baterie w bev do wyrzucenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.142.196.21!
    not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Date: Fri, 28 Apr 2023 07:00:42 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u2fjsm$b2b$4$Shrek@news.chmurka.net>
    References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
    <64493558$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2bg73$415$3$Shrek@news.chmurka.net> <u2d38m$1pkqk$1@dont-email.me>
    <u2e23r$58l$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <1rsfgcwuza60y$.19cvamli1zdzk$.dlg@40tude.net>
    <u2e6u7$58m$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <1fupmecjqgrxl$.661ucuaxuucl$.dlg@40tude.net>
    <u2easj$btk$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <11jj20jblgcma$.vc23lq8ixujn.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 28 Apr 2023 05:00:06 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Shrek";
    posting-host="83.142.196.21"; logging-data="11339";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.10.0
    Cancel-Lock: sha1:dodXSWUKsR+LLVu2cA+gKU0mPQc=
    sha256:klQQoB00RhJjsZ1p6Vchm7sgBV8ZlYaMUbJ4Kwct0b0=
    sha1:ceHPlkK93vhJNneWFO8XzbUC4q4=
    sha256:ANw0Ffbu0J8L2ofM0BXJZMMW6vWd8kHoPX6CStwEvNI=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <11jj20jblgcma$.vc23lq8ixujn.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713387
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.04.2023 o 21:48, J.F pisze:

    >> No w niesprawnym zwykle Rw też idzie w górę:P
    >
    > bardziej o przeciętnosc chodzi.
    > Tzn mowimy o mierniku, ktory podaje pojemnosc akumulatora w krótkim
    > pomiarze, bez rozładowywania całkowitego.

    No zwykle - ale jakiś dość duży prąd jednak ciągnie.

    >> E tam. A i jakie silnik - ile realnie potrzebujesz amperów, żeby go
    >> rozkręcić? 400? 30miliomów. Jest z czego schodzić:)
    >
    > No ale skoro wstawili 50Ah, to widac 20 nie wyrabia.
    > A mnie zostalo 4.

    E tam. Do rozruchu potrzebne są ampery nie amperogodziny. Chyba że do 10
    rozuchu to już tak;)

    >> Dobre wytrzymują nawet dyszkę. A w systemach wymieniasz obligatoryjnie
    >> co 4 lata - ekologia kurwa! I muszę płacić za utylizację dobrych akuu.
    >
    > Moje widac kiepskie, bo naprawde mocno zuzyte.

    A gdzie tam - mierze je czasem i wszystkie mają powyżej znamionowej. A
    mierze je miernikiem za grubą kasę (który w sumie też mierzy rezystancję
    i prąd

    >> Nawet mierzyłem - 110% pojemności znamionowej. Ale tylko jedną taką
    >> firmę znam - wszelkie inny gówna wylatują wcześniej niż 4 lata z uwagi
    >> na spadek pojemności poniżej 80%.
    >
    > Pochwal sie firmą? CSB?

    Europower.


    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: