eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w bev do wyrzuceniaRe: Baterie w bev do wyrzucenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c130-71.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Date: Thu, 27 Apr 2023 07:37:14 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u2d1l7$9mu$2$Cav@news.chmurka.net>
    References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
    <64493558$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
    <17sj28u0lnfh4.1b1t368cz61kt$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: c130-71.icpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 27 Apr 2023 05:36:39 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c130-71.icpnet.pl:85.221.130.71"; logging-data="9950";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.10.0
    Cancel-Lock: sha1:3BLVNxg9cZjmyNSIGeMqqlPCUzU=
    sha256:xP3robbT/kaiJhspoqdwEQUVbPcZsXWYt27CcX7ctzc=
    sha1:k8AVFeDEnsfQSD7kfuPVP/Dpo4U=
    sha256:tcfS31rzxsY9cIAFwY1bpQbqrcQAzZ7j/rVWNTDgufc=
    X-Antivirus-Status: Clean
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 230426-24, 26.4.2023), Outbound message
    In-Reply-To: <17sj28u0lnfh4.1b1t368cz61kt$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713339
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 26-04-2023 o 18:55, J.F pisze:
    > On Wed, 26 Apr 2023 16:29:46 +0200, nadir wrote:
    >> W dniu 26.04.2023 o 06:31, Cavallino pisze:
    >>> https://elektrowoz.pl/magazyny-energii/spadek-pojemn
    osci-baterii-w-teslach-12-proc-po-320-tys-km-tylko-d
    laczego-ciagle-dostajemy-stare-dane-dla-modeli-s-x/
    >>>
    >>> Wychodzi że baterie z Tesli na powerwalle przeznaczać by trzeba po
    >>> milionie kilometrów (i nadal będą miały 60% pojemności)....
    >>
    >> Tesla to sobie różne banialuki może wypisywać. W moim elektryku po 12
    >> latach eksploatacji i przejechaniu 80tys. kilometrów zasięg spadł o
    >> połowę od fabrycznego. Mimo, że pojemność całego akumulatora spadła
    >> "tylko" o jakieś 20-30 procent. Wiele zależy od sposobu ładowania i
    >> użytkowania samochodu.
    >
    > Ale teslę masz?

    Nie ma, 12 lat temu Tesli jeszcze nie było.
    Pierwsze Tesle S pochodzą z 2012 roku.

    >
    > Bo ze jest rózna jakosc baterii, to nie dziwi.

    To nawet nie chodzi o jakość baterii.

    Tylko o jej i samochodu konstrukcję.

    To mógł być jakiś badziew ba akumulatorach kwasowych wręcz.
    A jeśli nie i np. był to Leaf z początków produkcji, czy trojaczek - to
    to nie ma chłodzenia baterii, a o BMS dbających o jej stan, oraz
    chłodzeniu nikt nawet nie myślał.

    Inna epoka.

    To tak jakby o współczesnych ice wypowiadać się bazując na
    doświadczeniach z Forda T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: