  • Data: 2024-06-28 10:54:40
    Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-06-2024 o 10:21, J.F pisze:

    > Ty się może nie przejmujesz, a ja tam czasem się przejmuję.

    Pokaż te swoje dziesiątki maili na grupę o gsm...

    Bo jak nie - to po prostu łżesz i tutaj hejtujesz, tak jak inni janusze
    i ev hejterzy.

    > Baterie w BEV są duże. Czyli duży pożar robią.

    Mam w garażu 4 pojazdy elektryczne i oczywiście boję się że coś się
    zapali i spali resztę.

    Ale jakoś bardziej podejrzewam większą szansę na przyczynę w jakiejś
    badziewnej baterii do elektrycznego roweru, z natury gorszą, gorzej
    zabezpieczoną i gorzej pewnie zaprojektowaną, z uwagi na cenę.

    Na zapłon w tych w bev jest pewnie nie większa szansa, niż na pożar ice
    z okazji zwarcia w nim gdzieśtam w instalacji.

    > I bywają podłączone do mocnej ładowarki.

    Nie w garażu zazwyczaj.

    > Albo przegrzane przez eksploatację samochodu.

    Pożary rzadko kiedy są z tego powodu.
    To nie ice, nie bmw z jego egr.

    Zazwyczaj jeśli się zdarzają w bev, to przez dłuższe parkowanie z w
    pełni naładowaną baterią.
    A tego się po prostu nie robi i kłopot z głowy.