  • Data: 2022-05-30 20:57:25
    Temat: Re: Baterie ceramiczne
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ proszę:
    >
    > Version 4
    > SHEET 1 1092 1064
    > WIRE 416 -176 176 -176
    > WIRE 720 -176 416 -176
    > WIRE 720 -128 720 -176

    [....]

    Ostatnimi czasy zdarza mi się nawet kilka dni zapomnieć zajrzeć na p.m.e :(

    Jaki program trzeba tym tekstem nakarmić, aby zobaczyć w formie
    czytelnej dla człowieka a nie maszyny?

    Do symulacji układów używam od lat 90-tych PSpice, a że moje potrzeby są
    coraz bardziej sporadyczne (czasem kilka lat nic nie symuluję), a sam
    program mimo kolejnych wersji Windowsów ciągle działa to nie miałem
    motywacji aby coś zmieniać.
    Zajrzałem do plików PSpice, ale są zupełnie inne.

    Kiedyś spróbowałem LT-Spice, ale wydał mi się gorszy w tym sensie, że to
    co w PSpice mam graficznie to tam trzeba było opisywać jakimiś zmiennymi
    i równaniami stającymi się częścią schematu.
    Ale te próby były na starym komputerze i już nie mam po tym ani śladu.
    P.G.