  • Data: 2013-06-30 14:37:07
    Temat: Re: Bateria do Creatiwe Gigaworks T40
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2013 12:56, JanuszWo pisze:

    > Na zasilaczu nie jest napisane, że daje DC. Przy gniazdku, do którego
    > podłącza się zasilacz jest napisane 27V DC IN.
    > Pozdrawiam - JanuszWo

    wyższe napięcie, w kazdym razie wyzsze niż 5V powninno się przekładać na
    jakość dzwięku. na szybko możesz spróbować połączyć szeregowo dwa
    dowolne akumulatory 12v, nie wiem z elektronarzędzi, zabawki alarmu albo
    samochodów. NA takim zasilaniu sprawdź czy i jak będzie działać. Potem
    szukaj akumulatorów. żelki chińskie są tanie, ale pojemność mają
    naciąganą i trwałość max 2 lata. chociaż z bateriami w laptopach jest
    nie wiele lepiej. mozesz też kupić ogniwa z laptopów, za mniej niż 10zł,
    potrzeba by ich było 6, może 7, więc tragedii niema. załóż jednak że
    mają pojemność maks 2ah. czyli wspomniane 3 ampery na oko będą dawać
    przez 30 minut
    pytanie do doświadczonych kolegów. Po cholere te _AKURAT_ 27V? jakiś
    wzmacniacz tda nie działa ładnie na 24v a na 27 dużo lepiej? Coś może
    wybuchnąć jak bedzie 30V? kondensatorki są chyba na 35V?

    ToMasz