    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Bateria
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Wed, 5 Jun 2013 20:12:37 +0200

    Dnia Wed, 5 Jun 2013 16:00:29 +0200, Chris napisał(a):
    > No właśnie Unia stwierdziła ża cały sprzedawany sprzęt ma wytrzymać 2 lata

    Byc moze to stwierdzila, ale dobrze by sprawdzic w dyrektywie.

    > i stąd ustawa konsumencka ...

    Tylko czemu w tej ustawie slowa o tym nie ma ile ma sprzet wytrzymac,
    a ciagle pisza "niezgodnosc z umowa" ?

    P.S. sprzedawca cie zapewnia ze sprzet jest wysokiej jakosci i
    wytrzyma co najmniej 5 lat, a juz po 2 latach mozesz mu tylko
    nawrzeszczec :-P

    > ps. muszę już lecieć bo mam parę spraw do załatwienia na mieście więc z
    > mojej strony EOT bo nie będę miał jak pisać.

    Poczekamy do jutra.
    Te orzeczenia SN mnie bardzo interesuja ...

    J.