eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBateriaRe: Bateria
  • Data: 2013-06-05 16:55:00
    Temat: Re: Bateria
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    >>>> Zawsze można reklamować na niezgodność z umową a gwarancję wywalić do
    >>>> kosza ...
    >>> Ale w serwisie powiedzą mu, że na baterię nie ma żadnej gwarancji, bo to
    >>> element, który podlega normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu, a on im
    >>> uwierzy, więc naprawdę - lepiej przeczytać przed dzwonieniem. A jak się
    >>> książeczka z warunkami zgubiła, to może jest gdzieś w sieci, na przykład
    >>> na stronie producenta?
    >>
    >> Ale dla czego ma oddawać do serwsiu ? oddaje się do punktu zakupu bo to
    >> sprzedwaca odpowiada za niezgodność towaru, gwarancja w naszym kraju jest
    >> żeczą dobrowolną i mkoże być ale może jej też nie być ... ustawa jest
    >> nadrzędna.
    >>
    >
    > Problem w tym że zamknięto punkt Komputronika gdzie zakupiłem ten sprzęt.
    > Dzwoniłem do innego sklepu w pobliskim mieście, jednak zostałem
    > poinformowany że oni się tą reklamacją nie zajmą, - polecili oddać sprzęt
    > do centrali w Poznaniu. A gdy w grę wchodzi Poznań to myślę że już lepiej
    > tablet oddać bezpośrednio do serwisu..?

    O co Ci chodzi ? Przecież napisał Ci, że "sprzedawca odpowiada za
    niezgodność towaru". To oddaj sprzedawcy powołując się na niezgodność towaru
    a nie gwarancję. Wysyłasz na adres i tyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: