eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBateria › Re: Bateria
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bateria
    Date: Wed, 5 Jun 2013 16:55:00 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <konk2g$vev$1@mx1.internetia.pl>
    References: <komlj8$kb7$1@node2.news.atman.pl>
    <51aee75b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <kompa9$1ca$1@node1.news.atman.pl>
    <51aeed03$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <komthl$5sf$1@node1.news.atman.pl> <komua5$6je$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1370444688 32223 83.238.168.227 (5 Jun 2013 15:04:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jun 2013 15:04:48 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <komua5$6je$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046434
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    >>>> Zawsze można reklamować na niezgodność z umową a gwarancję wywalić do
    >>>> kosza ...
    >>> Ale w serwisie powiedzą mu, że na baterię nie ma żadnej gwarancji, bo to
    >>> element, który podlega normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu, a on im
    >>> uwierzy, więc naprawdę - lepiej przeczytać przed dzwonieniem. A jak się
    >>> książeczka z warunkami zgubiła, to może jest gdzieś w sieci, na przykład
    >>> na stronie producenta?
    >>
    >> Ale dla czego ma oddawać do serwsiu ? oddaje się do punktu zakupu bo to
    >> sprzedwaca odpowiada za niezgodność towaru, gwarancja w naszym kraju jest
    >> żeczą dobrowolną i mkoże być ale może jej też nie być ... ustawa jest
    >> nadrzędna.
    >>
    >
    > Problem w tym że zamknięto punkt Komputronika gdzie zakupiłem ten sprzęt.
    > Dzwoniłem do innego sklepu w pobliskim mieście, jednak zostałem
    > poinformowany że oni się tą reklamacją nie zajmą, - polecili oddać sprzęt
    > do centrali w Poznaniu. A gdy w grę wchodzi Poznań to myślę że już lepiej
    > tablet oddać bezpośrednio do serwisu..?

    O co Ci chodzi ? Przecież napisał Ci, że "sprzedawca odpowiada za
    niezgodność towaru". To oddaj sprzedawcy powołując się na niezgodność towaru
    a nie gwarancję. Wysyłasz na adres i tyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: