-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Trybun <Y...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Bateria
Date: Wed, 05 Jun 2013 14:00:46 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <kon995$ico$1@node1.news.atman.pl>
References: <komlj8$kb7$1@node2.news.atman.pl>
<51aee75b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<kompa9$1ca$1@node1.news.atman.pl>
<51aeed03$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
<komthl$5sf$1@node1.news.atman.pl> <komua5$6je$1@node1.news.atman.pl>
<1wmc0k80bb10o$.at41nd5cie4t.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 93.154.176.148
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1370433638 18840 93.154.176.148 (5 Jun 2013 12:00:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jun 2013 12:00:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
In-Reply-To: <1wmc0k80bb10o$.at41nd5cie4t.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046403
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-06-05 12:47, J.F. pisze:
> Dnia Wed, 05 Jun 2013 10:53:32 +0200, Trybun napisał(a):
>> Problem w tym że zamknięto punkt Komputronika gdzie zakupiłem ten
>> sprzęt. Dzwoniłem do innego sklepu w pobliskim mieście, jednak zostałem
>> poinformowany że oni się tą reklamacją nie zajmą, - polecili oddać
>> sprzęt do centrali w Poznaniu. A gdy w grę wchodzi Poznań to myślę że
>> już lepiej tablet oddać bezpośrednio do serwisu..?
> Tak w ogolnosci to mi sie wydaje ze nalezy reklamowac u sprzedawcy
> niezgodnosc z umowa a nie w serwisie gwarancyjnym producenta - lepsze
> warunki, wyrazniejsze terminy, mniej problemow.
>
> Ale to dotyczy sprzetu prawie nowego, nie takiego gdzie sprzedawcy
> latwo sie wypiac ...
>
> J.
I tak bym niewątpliwie zrobił - sklep w którym kupowałem tablet mialem o
rzut kamieniem, a więc po co jakieś zachody czy wycieczki na
kilkadziesiąt km, problem przekazuję sprzedawcy, ale co zrobić gdy
sklepu juz nie ma? Ktoś kiedyś mowił że odnoszenie wadliwego towaru do
sprzedawcy to tylko czysta strata czasu, gdy serwis jest w pobliżu to
podobno korzystniej jest go zanieść do niego z pominięciem sprzedawcy.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.13 14:00 Chris
- 05.06.13 14:04 Trybun
- 05.06.13 14:08 Chris
- 05.06.13 14:13 Chris
- 05.06.13 14:23 Michal Tyrala
- 05.06.13 14:30 Chris
- 05.06.13 14:37 JoteR
- 05.06.13 14:53 Chris
- 05.06.13 15:10 Liwiusz
- 05.06.13 15:19 JoteR
- 05.06.13 15:27 Trybun
- 05.06.13 15:28 Trybun
- 05.06.13 15:28 Chris
- 05.06.13 15:29 Chris
- 05.06.13 15:30 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
- Program do SMS
- 4G na VoLTE - zmiana u providera
- Rok ważności konta
- Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- eSIM na czym polega
- Roaming poza unią
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
Najnowsze wątki
- 2024-09-02 Re: RP3 kasuje wizy studentom/"studentom" po wylądowaniu na lotnisku
- 2024-09-02 Wzór
- 2024-09-01 Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- 2024-09-01 odrdzewiacz do amelinium
- 2024-09-01 Elektryczna łapka i szerszeń
- 2024-09-01 Jakie podatki za wynajem?
- 2024-09-02 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-02 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-09-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-09-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-09-01 1. wrzesnia po niemiecku
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-31 wpadłem w siodło
- 2024-08-25 cenka opada
- 2024-08-30 Elektryki takie bezpieczne cd.