-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Trybun <Y...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Bateria
Date: Wed, 05 Jun 2013 14:00:46 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <kon995$ico$1@node1.news.atman.pl>
References: <komlj8$kb7$1@node2.news.atman.pl>
<51aee75b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<kompa9$1ca$1@node1.news.atman.pl>
<51aeed03$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
<komthl$5sf$1@node1.news.atman.pl> <komua5$6je$1@node1.news.atman.pl>
<1wmc0k80bb10o$.at41nd5cie4t.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 93.154.176.148
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1370433638 18840 93.154.176.148 (5 Jun 2013 12:00:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jun 2013 12:00:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
In-Reply-To: <1wmc0k80bb10o$.at41nd5cie4t.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046403
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-06-05 12:47, J.F. pisze:
> Dnia Wed, 05 Jun 2013 10:53:32 +0200, Trybun napisał(a):
>> Problem w tym że zamknięto punkt Komputronika gdzie zakupiłem ten
>> sprzęt. Dzwoniłem do innego sklepu w pobliskim mieście, jednak zostałem
>> poinformowany że oni się tą reklamacją nie zajmą, - polecili oddać
>> sprzęt do centrali w Poznaniu. A gdy w grę wchodzi Poznań to myślę że
>> już lepiej tablet oddać bezpośrednio do serwisu..?
> Tak w ogolnosci to mi sie wydaje ze nalezy reklamowac u sprzedawcy
> niezgodnosc z umowa a nie w serwisie gwarancyjnym producenta - lepsze
> warunki, wyrazniejsze terminy, mniej problemow.
>
> Ale to dotyczy sprzetu prawie nowego, nie takiego gdzie sprzedawcy
> latwo sie wypiac ...
>
> J.
I tak bym niewątpliwie zrobił - sklep w którym kupowałem tablet mialem o
rzut kamieniem, a więc po co jakieś zachody czy wycieczki na
kilkadziesiąt km, problem przekazuję sprzedawcy, ale co zrobić gdy
sklepu juz nie ma? Ktoś kiedyś mowił że odnoszenie wadliwego towaru do
sprzedawcy to tylko czysta strata czasu, gdy serwis jest w pobliżu to
podobno korzystniej jest go zanieść do niego z pominięciem sprzedawcy.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.13 14:00 Chris
- 05.06.13 14:04 Trybun
- 05.06.13 14:08 Chris
- 05.06.13 14:13 Chris
- 05.06.13 14:23 Michal Tyrala
- 05.06.13 14:30 Chris
- 05.06.13 14:37 JoteR
- 05.06.13 14:53 Chris
- 05.06.13 15:10 Liwiusz
- 05.06.13 15:19 JoteR
- 05.06.13 15:27 Trybun
- 05.06.13 15:28 Trybun
- 05.06.13 15:28 Chris
- 05.06.13 15:29 Chris
- 05.06.13 15:30 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
- Próby RCB SMS alarmowy
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=