eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBateriaRe: Bateria
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bateria
    Date: Wed, 05 Jun 2013 14:00:46 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <kon995$ico$1@node1.news.atman.pl>
    References: <komlj8$kb7$1@node2.news.atman.pl>
    <51aee75b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <kompa9$1ca$1@node1.news.atman.pl>
    <51aeed03$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <komthl$5sf$1@node1.news.atman.pl> <komua5$6je$1@node1.news.atman.pl>
    <1wmc0k80bb10o$.at41nd5cie4t.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 93.154.176.148
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1370433638 18840 93.154.176.148 (5 Jun 2013 12:00:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jun 2013 12:00:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <1wmc0k80bb10o$.at41nd5cie4t.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046403
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-06-05 12:47, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 05 Jun 2013 10:53:32 +0200, Trybun napisał(a):
    >> Problem w tym że zamknięto punkt Komputronika gdzie zakupiłem ten
    >> sprzęt. Dzwoniłem do innego sklepu w pobliskim mieście, jednak zostałem
    >> poinformowany że oni się tą reklamacją nie zajmą, - polecili oddać
    >> sprzęt do centrali w Poznaniu. A gdy w grę wchodzi Poznań to myślę że
    >> już lepiej tablet oddać bezpośrednio do serwisu..?
    > Tak w ogolnosci to mi sie wydaje ze nalezy reklamowac u sprzedawcy
    > niezgodnosc z umowa a nie w serwisie gwarancyjnym producenta - lepsze
    > warunki, wyrazniejsze terminy, mniej problemow.
    >
    > Ale to dotyczy sprzetu prawie nowego, nie takiego gdzie sprzedawcy
    > latwo sie wypiac ...
    >
    > J.

    I tak bym niewątpliwie zrobił - sklep w którym kupowałem tablet mialem o
    rzut kamieniem, a więc po co jakieś zachody czy wycieczki na
    kilkadziesiąt km, problem przekazuję sprzedawcy, ale co zrobić gdy
    sklepu juz nie ma? Ktoś kiedyś mowił że odnoszenie wadliwego towaru do
    sprzedawcy to tylko czysta strata czasu, gdy serwis jest w pobliżu to
    podobno korzystniej jest go zanieść do niego z pominięciem sprzedawcy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: