  • Data: 2013-06-05 14:13:06
    Temat: Re: Bateria
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun nabazgrał(a):

    > Idąc tym tropem poszedłem do auta, gdzie podłączyłem tablet pod ładowarkę
    > samochodową, która zresztą należy do wyposażenia tabletu. Nie wywołało to
    > żadnej reakcji - w odróżnieniu do ładowania z sieci 230V, ładowarka
    > samochodowa nie wywołała nawet migania diod na obudowie.

    Często ładowarki samochodowe są za słabe żeby podnieść urządzenie jeśli stan
    bateri = 0%

> [...]
    > służy inna wtyczka, ale do rzeczy - podłączyłem pod USB - i o dziwo tablet
    > się uruchomił! Pokazał się komunikat o rozładowanej baterii. Rozłączyłem z
    > kompem - podłączyłem do sieci - i już mam baterię w 20%tach naładowaną..
    > Wcześniejsze próby naładowania skutkowały tylko migotaniem diod na
    > obudowie. Widać że to podłączenie przez USB do kompa w jakiś sposób
    > pobudziły baterię. Jeszcze za wcześnie mówić o uznaniu problemu za
    > niebyły, ale chyba wiszę Ci duże piwo.. Gdyby nie Twoja rada to tablet
    > wylądowałby w odpadach niesegregowanych, łącznie z tą baterią. :-)

    Dla tego nie powinno się rozładować bateri do zera bo może być problem ze
    startem choć ładowarka sieciowa powinna to bez problemu unieść .... dodam że
    np. Nexus7 podnosi się ze stanu ZERO z minutę albo i dłużej zanim coś
    pokaże.