  • Data: 2014-08-16 07:37:11
    Temat: Re: Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia
    Od: "liryczny podmiot" <u...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:lsm22h$prq$1@news.dialog.net.pl...

    > IMO, jak ta czarna czerń nie jest nam zywotnie potrzebna (np w pracy
    > grafika) to nie ma sie co bić o cos, czego za miesiąc nawet juz nie
    > bedziemy zauważać. Kiedys ludzie w epoce CRT narzekali na telewizory SONY
    > black trintron, tak sie oko przyzwaczaiło na pewną szarość czerni, ze tak
    > głęboka czerń w maskach szczelinowych wydawała się nienaturalna
    > (szczegolnie jak ktos preferował jasne ustawienia).

    Dokładnie. Marudzili też na "dziwny, nienaturalny kształt kineskopu" który,
    przypominam, był wycinkiem walca a nie tak jak u reszty producentów - kuli.
    Efektem było to, że w tych "naturalnych" wszystkie zródła światła skupiały
    się jak w soczewce a pamiętamy wszyscy (no prawie wszyscy) jaki to miało
    wpływ na parametry obrazu.
    Ta dywagacja odnosi się do obrazu jaki zapamietałam ostatnio w mm albo
    saturnie - rząd laptopów z matrycami glare, w zdecydowanej większości
    ozdobionymi czarnymi, błyszczącymi ramkami, które są wykonane z takiego
    plastiku, że odbijają każde światełko a wyglądają przy tym wszystkie, jakby
    były specjalnie pogięte.
    Ale za to ładnie się będzie prezetował taki laptop stojąc na komodzie, na
    ręcznie wydziarganej na szydełku serwetce;)

    --
    LP