  • Data: 2014-08-17 00:04:24
    Temat: Re: Bardzo dobry monitor do malego pomieszczenia
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Aug 2014 23:35:53 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Hm... z tym "jego miejscem" bym nie oprzesadzał :), 2412M ma podświetlenie LED,
    > gamut 82% CIE 1976, zaś 2410 sięga 110% CIE 1976 (96% AdobeRBG, 100%++ sRGB).

    Masz gdzieś jakiś fabryczny czy ukręcony po pomiarach profil ICC tego 2412M?

    > Pytanie o kolory było, pytający może zauważyć różnicę.
    > BTW: produkuje ktoś monitory z podświetleniem LED czterokolorowym? (takie
    > chyba pozwoliłoby przeskoczyć podświetlane lampami?)

    Podejrzewam, że wątpię. Raczej wszędzie masz baterię LEDów na krawędziach.
    Czyli de facto nastąpiła wymiana źródła podświetlenia z lamp CCFL na diody
    LED.

    [ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość, ]
    [ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć ]
    [ faceta przed ołtarz. (Peppone, JoeMonster) ]