  • Data: 2012-03-29 14:43:56
    Temat: Re: Bardzo Mała Wyobraźnia
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej: na publicznych drogach, w drift bawią się wyłącznie barany.
    > Normalni chcąc się pobawić, jadą na tor.

    z tym się też do końca nie zgodzę, bo jeśli publiczna droga jest na tyle
    mało uczęszczana i umożliwia na tyle dużą widoczność (nawet w centrum
    miasta można takie znaleźć i wcale nie musi to być uciążliwe dla
    mieszkańców- np. taki niewielki odcinek jest na ogródkach działkowych
    niedaleko giełdy samochodowej we Wrocławiu), że przy prędkości z jaką
    chcesz wejść driftem w zakręt, a w ostatniej chwili zauważasz coś/kogoś
    i jesteś w stanie wyhamować to ja osobiście nie widzę w tym żadnego problemu
    Co do powyższego miejsca kiedyś w zimie zatrzymała nas tam policja-
    sprawdzili trzeźwość i zawartość wozu pod kątem narkotyków, po czym
    'strzelili' poldonem bączka i pojechali (może wyglądaliśmy jak zjarani
    bo nas ta zabawa bawiła ;)
    Ale to parę ładnych lat było :)
    Niedawno zabrałem żonę na tor na Rakietową. Stwierdziła, że zawsze
    myślała że jeżdżę poświrować na parking pod Magnolią czy gdziekolwiek
    indziej bo jestem dzieciak, muszę się wyżyć i w ogóle to bez sensu, po
    szkoleniu stwierdziła że to ma sens, bo przy poślizgu ja jestem w stanie
    wyprowadzić auto a ona nie i będzie razem ze mną jeździć ćwiczyć.
    Niestety w tą zimę się nie udało bo za krótko śnieg był, z resztą taka
    mongolia to nie najlepsze miejsce dla początkujących, bo jak już się
    wyludni z klientów to jest bardzo duży ruch wśród ćwiczących, ale są też
    inne, publiczne ale całkowicie wyludnione placyki, znam jeden taki we
    Wrocławiu i jeden poza, ale nie podam ;P

    Lukasz