  • 91. Data: 2012-05-26 20:40:15
    Temat: Re: Bankowóz ktoś przerabiał ?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2012 13:30:41 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Niby masz rację, ale nie uważasz że to lekka paranoja?
    > Wychodząc z takiego założenia można kupować na firmę pralki,
    > zmywarki, kuchenki itp, bo przecież mam prawo wyprać sobie
    > ubranie robocze, podgrzać obiad czy umyć szklanki po kawie
    > ;-)).

    I co by sie stało, jaby mozna było, poza tym, że:
    1. Obywatele mieliby wiecej pieniędzy
    2. Skarb Państwa by miał większe wpływy
    3. Darmozjady z urzędów by musiały się wziąć do uczciwej pracy

    --
    ___________ (R)

  • 92. Data: 2012-05-26 23:31:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 May 2012, Robert_J wrote:

    > Jak to sobie wyobrażasz?

    Technicznie?
    Przez nieujmowanie w kosztach. Korekta w kol.10 lub 13.

    > Przedsiębiorca to nie to samo co pracownik.

    Owszem, sa różnice, np. ma prawo zaliczenia dojazdu z miejsca
    zamieszkania do miejsc prowadzenia DG w koszty, bez ograniczeń
    ryczałtem lub "zbiorkomem" jak pracownik.
    Dlatego "dojazd do pracy" jest (dla przedsiębiorcy) przejazdem
    służbowym, a dla pracownika nie.
    Ale co do zasady nie upoważnia to do osobistego obciażania
    kosztów gospodarczych :> (o praktyce jest w postach obok :))

    pzdr, Gotfryd
    (VAT, KPiR)

  • 93. Data: 2012-06-17 00:44:41
    Temat: Re: Bankowóz kto? przerabiał ?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 23 May 2012 19:47:18 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Lepiej nie mow, kiedys tak widzialem - autobus, z klima, ale klima sie
    >zepsula, a tu na zewnatrz lipiec w pelnej mocy.
    >A calym autobusie tylko kierowca ma kawalek okna do uchylenia, z
    >drzwiami otwartymi nie bardzo chcial jechac - ale nowsze modele to
    >nawet nie wiem czy by pozwolily ruszyc.
    >No i problem gotowy ...

    Jechałem kiedyś z Hanoweru do Warszawy, Delta Trans, jakiś starszawy
    merc. W połowie drogi wysiadła klima, masakra.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 94. Data: 2012-06-17 00:46:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 22 May 2012 14:23:48 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >W ten sposób to ma szansę zadziałać, z tym że trzeba by obowiązkowo te
    >samochody oklejać. Kwestia, czy to przejdzie..

    Przejdzie. O ile będzie się je oklejało w certyfikowanych firmach ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280