  • Data: 2009-01-17 15:50:38
    Temat: Re: Bańki na zdjęciach
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł W. pisze:

    > Pokasz fotke ;)

    Oj, nawet próbowałem znaleźć, ale dowiedziałem sie, że aktualnie go nie
    mam (tzn jest teraz na drugim koncu Polski). To nie było zdjecie
    ślubne, tylko jakieś inne pamiątkowe, bodajże 'na tle' wieży Eiffla..
    Ale ogólnie coś w klimacie tego:
    http://tinyurl.com/94wda4
    Pożądny, przedwojenny fotograf miał cały zestaw plansz, i mógł zrobić
    klienteli dowolne zdjęcie. A to w samolocie, a to w Paryżu, albo na
    koniku w mundurze marszałka... takie wtedy były kotlety, cud, miód.

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla