  • Data: 2012-11-21 20:45:40
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Zastanów się, czemu się dziś podaje wagę telefonu jako parametr porównawczy?
    > Nie! Podaje się ją bo jest to wciąż ważny parametr. Nawet jak telefon waży
    > 100g to lepiej niż jak by ważył ich 125. Takie to proste a pojąć nie umiesz...

    Nie umiesz pojąć, że większość tu piszących próbuje Ci sieroto uzmysłowić, że
    najważniejszą rzeczą w telefonie jest jego funkcjonalność i odporność na
    kastrację przez producenta. Na wagę w tym przypadku NIKT nie zwraca uwagi. Od 10
    lat nikt się mnie w sklepie nie spytał i nie porównywał wagi różnych telefonów
    trzymanych w ręku. Sam też od wielu lat nie zwracam na to uwagi. Bo po co? To
    nie jest widocznie w Polsce priorytetem, żeby na siłę szukać najlżejszego
    telefonu. Telefon ma działać, robić poprawne zdjęcie, nie gubic zasięgu, mieć
    dobre mapy, nie blokujące się klawisze, transmiter fm, videorozmowy itp itd. A
    Ty tępy matole uczepiłeś się jakiejś wagi, bo kolejne wybrakowane ścierwo jest
    raptem lżejsze o 10g od flagowych telefonów, które biją o głowę Twojego
    kolejnego, niedorobionego ajfona. Poważnie, bardziej tępej i głupiej sieroty nie
    było tu od lat. Gratuluję. Prowadzisz w dalszym ciągu. Węgorzu.