  • 61. Data: 2017-12-15 17:17:42
    Temat: Re: Bandytyzm na drogach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2017 o 17:03, Kris pisze:

    > Idiotów nigdzie nie brakuje
    > Nawet w tym wątku popatrz
    > Bo jak inaczej nazwać kogoś kto proponuje aby za każdym rutynowym patrolem stał
    drugi patrol z kolczatką i dronem a kilometr dalej snajper z bronią.

    Średnio mnie to obchodzi, więc z nim nie dyskutuję. Tylko z tobą. A ty
    mi sugerujesz, że ze mnie jakoś przestępca, bo nie popieram trzeźwych
    poranków w poniedziałki, za to jestem za trzeźwymi wieczorkami w piątki.

    A pytanie o to jak tych czterech policjantów obrażenia odniosło jest jak
    najbardziej zasadne. Mam nadzieję, że nie siedzieli w tych staranowanych
    razdiowozach... choć w ponoć w każdej legendzie jest ziarno prawdy. A
    inteligencja milicjantów jest legendarna;)

    Shrek

  • 62. Data: 2017-12-15 17:23:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2017 o 17:11, Kris pisze:

    > Niestety ale idioci w samochodach sami eliminują się mniej skutecznie jak np idioci
    na motorach.

    Coraz bardziej cię nie lubię;)

    Shrek

  • 63. Data: 2017-12-15 17:26:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 15.12.2017 o 17:03, Kris pisze:
    [...]
> [...]
    >ty mi sugerujesz, że ze mnie jakoś przestępca, bo nie popieram
    >trzeźwych poranków w poniedziałki, za to jestem za trzeźwymi

    Kiedys robili. Ciekawe czemu przestali. Nadgodziny za drogo wychodza ?

    We wroclawiu byla kiedys akcja masowa wieczorem. Za tydzien kolejna.
    A potem slucham w radiu "dzis wieczorem tez zrobimy".

> [...]
    >staranowanych razdiowozach... choć w ponoć w każdej legendzie jest
    >ziarno prawdy. A inteligencja milicjantów jest legendarna;)

    No, jesli czytasz, ze jeden radiowoz omineli, uderzyli w drugi i
    trzeci ... to w drugim i trzecim byc moze powinni siedziec kierowcy
    gotowi do poscigu.

    A kto wie, czy zwyczaj/przepis nie kaze siedziec i w pierwszym - u nas
    raczej rzadko taranuja radiowozy ...

    J.

  • 64. Data: 2017-12-15 17:32:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2017 o 17:26, J.F. pisze:

    > Kiedys robili. Ciekawe czemu przestali. Nadgodziny za drogo wychodza ?

    A pochuj, skoro rankiem w poniedziałek nałapią wczorajszych? Sztuka jest
    sztuka - przecież taki 0,22 to taki sam przestępca jak ten ledwo na oczy
    widzący po pól lira i prochach? Jak nie wierzysz to się Krisa zapytaj.
    Przestępca - przestępca, to na chuj ich łapać w weekendy, jak drogówka
    chce spać, skoro można spokojnie w poniedziałek?

    > A kto wie, czy zwyczaj/przepis nie kaze siedziec i w pierwszym - u nas
    > raczej rzadko taranuja radiowozy ...

    Rzadko też uciekają przez dwa województwa. Powiem tak - odkąd musiałem
    dawać po hebalach, bo policjant postanowił mi wybiec z zatoczki na lewy
    pas, żeby ściągnąć ściganta to nic w zachowaniu policjantów mnie już
    chyba nie zdziwi.

    Shrek

  • 65. Data: 2017-12-15 17:38:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 17:14:40 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    >
    > Po pierwsze, przejaskrawiasz moje propozycje. Po drugie, wg. ciebie
    > taniej jest ruszyć w pościg po rozbiciu blokady z radiowozów po 250 tys.
    > zł przez pijaka, ścigając go wylądować w rowie albo na drzewie
    > rozbijając kolejny wóz, po akcji leczyć kilku psów w szpitalu i wypłacać
    > wdowom po zabitych w trakcie pościgu dożywotnie emerytury aniżeli
    > podrzucić radiowozem kilometr dalej psa z kolczatką, sznurkiem i
    > telefonem, który będzie nieskończenie bardziej skuteczny niż ten cały
    > pościg z blokadami? Gratuluję intelektu.

    W czym masz problem żeby zamiat "pies" napisać "policjant"?
    Dres przeszkadza czy łysina, kark i kieta nie pozwala?

  • 66. Data: 2017-12-15 17:51:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2017 o 11:57, T. pisze:

    > Wyłapywanie pijanych to jak najbardziej poważna sprawa. Jeśli za granicą
    > byłoby tylu pijaków za kierownicą jak u nas to gwarantuję Ci, że
    > robiliby obławy większe, szczelniejsze i bardziej dokuczliwe. Zwłaszcza
    > Niemcy.

    Ale nie ma tylu pijanych co u nas, bo nie liczą tych poniżej 0,5 i
    rowerzystów. Więc... Podziel naszych przez dwa i porównaj - może się
    okazać, że jest podobnie (nie wiem, ale bym się wcale nie zdziwił).

    Shrek

  • 67. Data: 2017-12-15 19:16:07
    Od: p...@g...com

    Trochę OT ale dla tych co bulwersują kontrole drogowe zalecam torebkę papierową z
    otworem na oczy ;-)

    https://www.pb.pl/berlin-uruchomil-system-monitoring
    -identyfikacji-twarzy-867809

  • 68. Data: 2017-12-15 19:47:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Trochę OT ale dla tych co bulwersują kontrole drogowe zalecam torebkę
    >papierową z otworem na oczy ;-)
    >https://www.pb.pl/berlin-uruchomil-system-monitorin
    g-identyfikacji-twarzy-867809

    Nie tylko Berlin, Chinczycy maja podobno 170 mln kamer

    http://www.geekweek.pl/aktualnosci/31248/tak-funkcjo
    nuje-system-inwigilacji-ludzi-w-chinach
    http://www.newsweek.pl/swiat/chinski-system-monitori
    ngu-oko-wielkiego-brata-170-mln-kamer,artykuly,42031
    6,1.html

    Permanentna inwigilacja :-(

    Ukraina tez ma pomysla
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ukraina-uruchomiono
    -system-identyfikacji-osob-by-scigac-separatystow-37
    34190.html

    Ciekawe kiedy PiS zainstaluje ...

    J.

  • 69. Data: 2017-12-15 19:56:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2017 08:38:11 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > W czym masz problem żeby zamiat "pies" napisać "policjant"?

    Nie lubię psów. Zasłużyli sobie. Rocznie skubańce zabijają kilku
    bezbronnych na swoich komisariatach. Kilkudziesięciu pobiją tak że
    trafiają do szpitala. Kilkuset a może nawet kilka tysięcy ludzi pobiją,
    na tyle niegroźnie że nie trzeba ich leczyć choć swoje odcierpią. Używam
    skrótu "psy" zamiast za każdym razem przytaczać powyższą litanię. Nie
    jest to epitet specjalnie obraźliwy, bo np. używany w tytułach filmów i
    ich tekstach. Ty natomiast masz nadzwyczajną łatwość zaliczania
    rozmówców do idiotów choć nimi nie są. Sądzę że to gorsza wada.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 70. Data: 2017-12-15 20:01:16
    Od: p...@g...com

    Umówmy się że ChRL i Ukraina to nie są kraje demokratyczne ba przodownicy Unii
    Europejskiej ;-)
    Ps na to trzeba kasy choć jeśli podpalenie drzwi to terroryzm to niestety jesteśmy
    już niedaleko