  • 91. Data: 2017-12-20 17:16:48
    Temat: Re: Bandytyzm na drogach
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-17 o 20:45, Kris pisze:

    > A ile razy w tym okresie byłes kontrolowany w Polsce

    W samym Poznaniu takie kontrole to była wybitna rzadkość,. Za to poza
    miastem to już zupełna dzicz, w wykonaniu policji. Dzisiaj to już
    przechodzi wszystko - w podsłupeckim lasku byłem kilkukrotnie zatrzymany
    w przeciągu paru godzin. Ogólnie kontrole w tym miejscu są prawie
    codziennie, stąd i pytanie - po co to, po co to zaczepianie kierowców? W
    samym mieście czasem utworzy się korek który komuś przydałoby się
    rozładować, ale policja woli zaczepiać ludzi w lasku zamiast usprawniać
    ruch na drodze.

  • 92. Data: 2017-12-20 17:17:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > A kobieta nie?
    >
    > Robert

    U kobiet to normalne. Zdeterminowana i tak każdego przeleci,.

  • 93. Data: 2017-12-20 17:18:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-19 o 23:02, j...@i...pl pisze:

    > "panie, ja dwadzieścia lat nie miałem nawet najmniejszej stłuczki. Na
    > chuj mi ubezpieczenie?"
    > Na tej grupie jest jeden taki, co się chwali jazdą bez ubezpieczenia
    > czy też przeglądu.

    A Ty nie jesteś za tym aby w delikatny sposób jeden tyran z drugim
    odstosunkował się od Ciebie i twojego auta? Czemu niby służą te
    rutynowe, przymusowe przeglądy?

  • 94. Data: 2017-12-20 17:18:58
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-17 o 20:49, Kris pisze:

    > Znasz stan "standardy" swobód obywatelskich w Niemczech?

    Nawet sobie nie wyobrażam aby w Szwabii ktoś zatrzymał Niemca i trzymał
    go przez ponad rok w areszcie.

  • 95. Data: 2017-12-20 17:19:38
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-17 o 21:25, T. pisze:

    > Widziałem w TV jak tam się demonstrantów traktuje. To już chyba wolę
    > nasze "psy". :-)

    "Demonstranci"?, przecie to horda wandali demolująca wszystko na swojej
    drodze. U nas nic nie stoi na przeszkodzie aby policjant w cywilu mógł
    bezkarnie skatować przechodnia. Jak to było w filmie który był w swoim
    czasie udostępniony w necie.

  • 96. Data: 2017-12-20 17:20:01
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-19 o 22:53, j...@i...pl pisze:

    > Przecież to Ziobro zmienił kwalifikację czynu z wykroczenia na
    > przestępstwo. #dobrazmiana Zresztą co tam, policja ma być gorsza? MON
    > rozbija, BOR rozbija, to i policjanci nie chcą być w tyle.

    Tak, tacy jak Ziobro mogą wszystko. My (Obywatele) i nasze interesy dla
    nich zupełnie nie istniejemy.

  • 97. Data: 2017-12-21 14:17:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości grup
    com...
    wrote:

    >"panie, ja dwadzieścia lat nie miałem nawet najmniejszej stłuczki. Na
    >chuj mi ubezpieczenie?"

    No i przy AC czy NNW podobnie mysle :-)

    >Na tej grupie jest jeden taki, co się chwali jazdą bez ubezpieczenia
    >czy też przeglądu.

    Bez przegladu, czy bez ubezpieczenia OC ?
    Bo to dwie calkowicie inne sprawy :-)

    J.

  • 98. Data: 2017-12-21 14:23:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości grup
    com...
    On Thu, 14 Dec 2017 20:20:10 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    >Pewnie. Przejedź w Kołbaskowie na niemiecką stronę, masz spore szanse
    >na rutynową kontrolę. Często policaje stoją na autostradzie. O
    >puszczaniu ruchu przez parking na terenie byłego przejścia
    >granicznego
    >też mam pisać? Takie zabawy urządzają sobie niemieccy pogranicznicy
    >wraz z ichniejszą policją.

    A to nie bylo z okazji jakiegos wydarzenia, co tam bylo ostatnio -
    szczyt G9 ?

    Teraz to juz niezbyt czesto, ale pare razy przejezdzalem granice w
    Zgorzelcu, a dokladniej w Jedrzychowicach, i ani razu nie
    kontrolowali.
    Choc oczywiscie moga.

    My z okazji SDM czy szczytu NATO tez zawiesilismy brak kontroli. Ale
    potem odwiesilismy.

    No i raz troche km przed Zgorzelcem widzialem busik "Polizei" na
    parkingu, ale nie wiem - korzystali z prawa kontroli w innych krajach
    unii (moze celnicy), wracali z delegacji, czy sprzedali i trafil do
    Polski.

    J.

  • 99. Data: 2017-12-21 15:34:15
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 21 Dec 2017 14:23:25 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A to nie bylo z okazji jakiegos wydarzenia, co tam bylo ostatnio -
    >szczyt G9 ?

    Nie, nie było jakiegoś specjalnego wydarzenia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 100. Data: 2017-12-21 15:35:16
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 21 Dec 2017 14:17:59 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bez przegladu, czy bez ubezpieczenia OC ?
    >Bo to dwie calkowicie inne sprawy :-)

    Nie śledzę wypocin tego delikwenta, nie pamiętam.