  • 51. Data: 2017-12-15 15:28:30
    Temat: Re: Bandytyzm na drogach
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 20:20:26 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Stawiał bym na doświadczenie z krajów cywilizowanych gdzie nie ma
    > czegoś takiego jak rutynowe kontrole.

    Niemcy, Szwajcaria czy chociażby Szwecja to "cywilizowane" kraje?

  • 52. Data: 2017-12-15 15:34:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 17:59:31 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Obstawiam, że skoro nie podali czemu uciekał, to wyjaśnienie najbardziej
    > prozaiczne jest, że obawiał się, że ma więcej niż 0,2 promila. Potem
    > dmuchnął i okazało się, że nawet tyle nie miał.
    >
    > Buć może by7ło inaczej, tym niemniej obstawiam, że było jak powyżej i
    > nawet jakby te 0,49 miał to w większości Europu (tej cywilizowanej) nie
    > miał by żadnego powodu do obaw.

    Po raz kolejny w ciału ostatnich kilku miesięcy stajesz w obronie idiotów czy innych
    przestępców.
    Hobby takie czy może po drugiej stronie barykady zdaża się Tobie bywać?
    Normalny obywatel n ie mający nic na sumieniu w takiej sytuacji się zatrzyma okaże
    dokumenty pozwoli sprawdzić stan techniczny pojazdu i pojedzie dalej.

  • 53. Data: 2017-12-15 16:09:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2017 o 09:23, J.F. pisze:

    > No ale to nie Policja okreslila taki niski limit :-)

    Za to policja zasadza się w poniedziałkowe poranki na tych powyżej 0,2 a
    jakoś nie robi piątkowych wieczorków. Ponadto "fałszują" statystyki.
    Wystarczy poczytać ich doroczny raport o wypadkach rozdział alkohol i
    chwilę pomyśleć.

    Shrek

  • 54. Data: 2017-12-15 16:16:09
    Od: p...@g...com

    No IQ dżentelmenów raczej nie powala ;-) ja rozumiem fraud giełdowy, jakiś wałek na
    bitcoinie ale żeby szarpać 5-cio złotówki to hardcore ;-)

  • 55. Data: 2017-12-15 16:24:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2017 o 15:34, Kris pisze:

    > Po raz kolejny w ciału ostatnich kilku miesięcy stajesz w obronie idiotów czy
    innych przestępców.

    Gdzie staje w obronie tych idiotów? BTW - ktoś tu ważne pytanie postawił
    - jak tych czterech policjantów odniosło obrażenia, bo być może idiotów
    jest tuz znacznie więcej niż wydawało się na początku?

    > Hobby takie czy może po drugiej stronie barykady zdaża się Tobie bywać?

    To zależy co przez to rozumiesz. Ale tak - wygląda na to, że zdarza mi
    się bywać, ponieważ policji zdarza się mnie legitymować, filmować i coś
    tam w kajetach zapisywać. Musi być przestępca jestem, skoro policja tak
    robi:P

    > Normalny obywatel n ie mający nic na sumieniu w takiej sytuacji się zatrzyma okaże
    dokumenty pozwoli sprawdzić stan techniczny pojazdu i pojedzie dalej.

    No i zatrzymuję się i okazuję dokumenty. W czym problem? Ale mam prawo
    uważać, że robienie z ludzi przestępców, a to co w cywilizowanej Europie
    jest legalne jest idiotyzmem? Czy to już myslozbrodnia?

    Shrek

  • 56. Data: 2017-12-15 16:57:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 16:24:13 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > No i zatrzymuję się i okazuję dokumenty. W czym problem?
    W tym że tu piszesz że problemu nie ma a wyżej piszesz że rutynowe kontrole czy
    badanie trzeźwości to robienie z ludzi przestępców
    Może określ się dokładniej.
    >Ale mam prawo
    > uważać, że robienie z ludzi przestępców,
    A ja mam prawo domagać się od policji żeby przestępców zamykała a np pijanych
    kierowców eliminowała z dróg. I póki co nie znaleziono w cywilizowanym świecie na to
    lepszego sposobu chyba jak rutynowe kontrole.
    a to co w cywilizowanej Europie

    > jest legalne jest idiotyzmem? Czy to już myslozbrodnia?

    Jeśli uważasz że rutynowa kontrola to robienie z ludzi przestępców to ja mam niestety
    inne zdanie
    Mogą mnie i raz w tygodniu rutynowo kontrolować bo jeśli dzięki takiej kontroli
    wyeliminują chociaż jednego pijaka za kółkiem czy innego przestępcę to ja jestem w
    stanie tą niedogodność ponieść

  • 57. Data: 2017-12-15 17:03:56
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > - jak tych czterech policjantów odniosło obrażenia, bo być może idiotów
    > jest tuz znacznie więcej niż wydawało się na początku?

    Idiotów nigdzie nie brakuje
    Nawet w tym wątku popatrz
    Bo jak inaczej nazwać kogoś kto proponuje aby za każdym rutynowym patrolem stał drugi
    patrol z kolczatką i dronem a kilometr dalej snajper z bronią.
    I wyszło mu że to będzie taniej jak rozbite dwa czy trzy auta policyjne

  • 58. Data: 2017-12-15 17:11:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Obstawiam, że skoro nie podali czemu uciekał, to wyjaśnienie najbardziej
    > prozaiczne jest, że obawiał się, że ma więcej niż 0,2 promila. Potem
    > dmuchnął i okazało się, że nawet tyle nie miał.
    Nawet jak by było tak jak piszesz to takie zachowanie(uciekam bo mam 0,2 albo więcej)
    jest typowe dla idioty.
    A idiotów warto z dróg eliminować a tym bardziej pijanych idiotów
    Niestety ale idioci w samochodach sami eliminują się mniej skutecznie jak np idioci
    na motorach.

  • 59. Data: 2017-12-15 17:13:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2017 o 16:57, Kris pisze:

    > W tym że tu piszesz że problemu nie ma a wyżej piszesz że rutynowe kontrole czy
    badanie trzeźwości to robienie z ludzi przestępców
    > Może określ się dokładniej.

    Uważam, że łapanie dla statystyki zero dwójkowców jest czystej wody
    idiotyzmem, jednak w celu uniknięcia sytuacji jak wyżej (ściganie się z
    policją po ulicach) po prostu się zatrzymuję i daję im dokumenty. Teraz
    jasno?

    > Jeśli uważasz że rutynowa kontrola to robienie z ludzi przestępców to ja mam
    niestety inne zdanie

    Czy ja niewyraźnie piszę, czy nieogara udajesz? Napisz jeszcze, że tych
    kierowów rowerów to też w czasie rutynowej kontroli zatrzymywali. Cała
    Europa się z nas śmiała, a tymczasem rzecznik policji pierdolił że
    pijany kierowca roweru, to jeszcze więkksze niebezpieczeństwo jak pijany
    kierowca.

    > Mogą mnie i raz w tygodniu rutynowo kontrolować bo jeśli dzięki takiej kontroli
    wyeliminują chociaż jednego pijaka za kółkiem czy innego przestępcę to ja jestem w
    stanie tą niedogodność ponieść

    No i brawo. Państwo jest z ciebie dumne. Takich obywateli państwu trzeba.

    Abonament za kurwizję opłacony? Słoiki z pracy podpierdolone za
    niedopełnienie obowiązku meldunkowego? Na czerwonym świetle przykładnie
    stoisz jak nic nie jedzie? Chodnikiem rowerem niegdy nie przejechał.
    Przez przejścia dla pieszych rowerek prowadzimy? Jak dzieciak skończy 10
    lat to rozumiem, że go rowerkiem na jezdnię, bo bo po chodniku już nie
    wolno. Trawką się obywatel nie zaciągał? Nie ma się czego bać, skoro
    obywatel tak przykładem świeci.

    Shrek

  • 60. Data: 2017-12-15 17:14:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2017 08:03:56 -0800 (PST), Kris napisał(a):

> [...]
    drugi patrol z kolczatką i dronem a kilometr dalej snajper z bronią.
    > I wyszło mu że to będzie taniej jak rozbite dwa czy trzy auta policyjne

    Po pierwsze, przejaskrawiasz moje propozycje. Po drugie, wg. ciebie
    taniej jest ruszyć w pościg po rozbiciu blokady z radiowozów po 250 tys.
    zł przez pijaka, ścigając go wylądować w rowie albo na drzewie
    rozbijając kolejny wóz, po akcji leczyć kilku psów w szpitalu i wypłacać
    wdowom po zabitych w trakcie pościgu dożywotnie emerytury aniżeli
    podrzucić radiowozem kilometr dalej psa z kolczatką, sznurkiem i
    telefonem, który będzie nieskończenie bardziej skuteczny niż ten cały
    pościg z blokadami? Gratuluję intelektu.
    --
    Jacek
    I hate haters.