  • 71. Data: 2017-12-15 20:19:41
    Temat: Re: Bandytyzm na drogach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:p10tfe$qno$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 15.12.2017 o 17:26, J.F. pisze:

    >A pochuj, skoro rankiem w poniedziałek nałapią wczorajszych? Sztuka
    >jest sztuka - przecież taki 0,22 to taki sam przestępca jak ten ledwo
    >na oczy widzący po pól lira i prochach? Jak nie wierzysz to się Krisa
    >zapytaj. Przestępca - przestępca, to na chuj ich łapać w weekendy,
    >jak drogówka chce spać, skoro można spokojnie w poniedziałek?

    Ja to rozumiem, ale czy to az tak istotne, ze drogowka chce spac ?
    Troche watpie.
    Ale moze za nocna sluzbe dodatek sie nalezy ?

    >Rzadko też uciekają przez dwa województwa.

    "przez dwa wojewodztwa" to i 50m moze byc.

    W Tarnobrzegu moze nawet mniej
    https://goo.gl/maps/Ytw8YoAeDUz

    Tarnobrzeg lezy w podkarpackim, a Sandomierz w swietokrzyskim, a tu
    jakis teren co sie na dwa wojewodztwa rozciaga ? :-)

    Jesli dobrze widze, to podane ulice dzieli, a raczej łączy, ulica
    Lwowska z Sandomierza, ktora ma 4 km.

    A moze uciekal, bo za szybko jechal w tym miejscu ?
    https://goo.gl/maps/Ytw8YoAeDUz

    Ciekawe ile tam wolno ... 50 ?

    >Powiem tak - odkąd musiałem dawać po hebalach, bo policjant
    >postanowił mi wybiec z zatoczki na lewy pas, żeby ściągnąć ściganta
    >to nic w zachowaniu policjantów mnie już chyba nie zdziwi.

    Ale w tym przypadku chyba trzeba pochwalic - jesli policjanci ze
    swietokrzyskiego dali rade zorganizowac blokade policjantow z
    podkarpackiego, to chyba nie jest tak zle :-)

    J.

  • 72. Data: 2017-12-15 20:31:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 17:14:40 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]
    drugi patrol z kolczatką i dronem a kilometr dalej snajper z bronią.

    > Po pierwsze, przejaskrawiasz moje propozycje. Po drugie, wg. ciebie
    > taniej jest ruszyć w pościg po rozbiciu blokady z radiowozów po 250 tys.
    > zł przez pijaka, ścigając go wylądować w rowie albo na drzewie
    > rozbijając kolejny wóz, po akcji leczyć kilku psów w szpitalu i wypłacać
    > wdowom po zabitych w trakcie pościgu dożywotnie emerytury aniżeli
    > podrzucić radiowozem kilometr dalej psa z kolczatką, sznurkiem i
    > telefonem, który będzie nieskończenie bardziej skuteczny niż ten cały
    > pościg z blokadami? Gratuluję intelektu.

    Znaczy sugerujesz że w przypadku rutynowej kontroli jak delikwent się na wezwanie
    policji nie zatrzyma to mają go nie gonić tylko wołać patrol z kolczatką kilometr
    dalej
    ja sie nie znam ale wg mnie wydzwonienie takiego kolczatkowego patrolu+ustawienie go
    na trasie która przestępca zmierza to kilkadziesiąt minut.
    Bez łamania przepisów taki przestępca przez ten czas to z 30-50km przejedzie.
    Niewiadomo gdzie
    Gratuluję intelektu

  • 73. Data: 2017-12-15 20:38:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 19:56:02 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Nie lubię psów. Zasłużyli sobie. Rocznie skubańce zabijają kilku
    > bezbronnych na swoich komisariatach. Kilkudziesięciu pobiją tak że
    > trafiają do szpitala. Kilkuset a może nawet kilka tysięcy ludzi pobiją,
    > na tyle niegroźnie że nie trzeba ich leczyć choć swoje odcierpią.

    Linka na poparcie powyższych liczb zapodasz?
    Ps
    Dzisiaj jednego "niewinnego" też zastrzelili.

  • 74. Data: 2017-12-16 16:43:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2017 o 20:20 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Stawiał bym na doświadczenie z krajów cywilizowanych gdzie nie ma
    > czegoś takiego jak rutynowe kontrole.

    Podaj jakiś przykład cywilizowanego kraju gdzie nie ma rutynowych kontroli.

    TG

  • 75. Data: 2017-12-16 18:07:49
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, December 16, 2017 at 4:44:04 PM UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Podaj jakiś przykład cywilizowanego kraju gdzie nie ma rutynowych kontroli.

    USA, ale zdaje sie, ze sie to juz zminia :(

    WS

  • 76. Data: 2017-12-16 18:12:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Dec 2017 09:07:49 -0800 (PST), WS napisał(a):

    > USA, ale zdaje sie, ze sie to juz zminia :(

    Zdecydowanie sie zmienilo.

    J.

  • 77. Data: 2017-12-17 13:04:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-16 o 16:43, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Podaj jakiś przykład cywilizowanego kraju gdzie nie ma rutynowych
    > kontroli.
    >

    > TG

    Jeżdżę po Europie (właściwie jeździłem bo od paru lat to właściwie
    kierownica zawieszona na kołku dla takich eskapad) od początku lat 80ch,
    i wiesz ile razy byłem kontrolowany w ramach tzw rutyny - ANI RAZU.. Nie
    piszę tu o kontrolach na Bałkanach w czasie trwania tam wojny, bo tam
    potrafili kontrolować co kilkaset metrów. Ale w normalnych latach nikt
    mnie jakoś, bez dawania pretekstu, nie zaczepiał na europejskich drogach.

  • 78. Data: 2017-12-17 13:05:59
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-15 o 15:24, Kris pisze:

    > Że tamci dwaj to "wielokrotnie notowani" i mieli pół bagażnika kradzionej kasy to
    szczegół?

    A wiesz że każdy normalny facet nosi przy sobie narzędzie potencjalnego
    gwałtu? Tak, jest to szczegół który zupełnie nie powinien być brany pod
    uwagę. Powód do zaczepiania ludzi na drogach - w widoczny sposób łamanie
    prawa, albo polecenie zatrzymania otrzymane z centrali. I nie jest tak
    że nie jestem za tym aby okresowo robić różnego rodzaju akcji na drogach
    w których można by znosić na jakiś czas prawo jednostki do wolności, ale
    nigdy zgody aby coś takiego mogło funkcjonować na co dzień.

  • 79. Data: 2017-12-17 13:07:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-15 o 11:57, T. pisze:

    > Wyłapywanie pijanych to jak najbardziej poważna sprawa. Jeśli za
    > granicą byłoby tylu pijaków za kierownicą jak u nas to gwarantuję Ci,
    > że robiliby obławy większe, szczelniejsze i bardziej dokuczliwe.
    > Zwłaszcza Niemcy.
    > T.

    No to niech ich łapią, a nie zaczepiają abstynentów na drogach. Proszę
    ani w tej, ani w dziesiątkach innych kwestii nie powoływać się na
    Niemcy, abyśmy osiągnęli ich standardy swobód obywatelskich to musi
    jeszcze sporo wody w Wiśle upłynąć.

  • 80. Data: 2017-12-17 13:57:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-17 o 13:05, Trybun pisze:
    > A wiesz że każdy normalny facet nosi przy sobie narzędzie potencjalnego
    > gwałtu?
    A kobieta nie?

    Robert