  • 41. Data: 2017-12-15 09:24:00
    Temat: Re: Bandytyzm na drogach
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > No dobra, dobra... :-)
    > Ale skąd to wiesz? Doświadczenie życiowe? :-)
    >
    > Robert

    Nie mam żadnych podstaw aby twierdzić że było inaczej. Że np było tak że
    "niebiescy" dostali prikaz z centrali żeby zatrzymać to auto bo z
    jakichś (poważnych) względów jest to uzasadnione.

  • 42. Data: 2017-12-15 09:26:02
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-14 o 21:15, Poldek pisze:
> [...]
    wa-rannych-czterech-policjantow-6198197773522561a

    > Jak ktoś się nie zatrzymał, "bo nie", to co?
    > Pomachać mu lizakiem, pobłogosławić na dalszą drogę?
    >
    > Tzn. jaki jest ważny powód, a jaki na tyle nieważny?
    > Żebym wiedział, że mogę się nie zatrzymywać, gdy będą machali do mnie.
    > Czy wystarczy, że ja mam ważny powód, żeby się nie zatrzymać - np.
    > śpieszy mi się do roboty, albo akurat mam w bagażniku bankomat
    > (przypadkiem nie mój)?

    Od złej strony rozpatrujesz istotę problemu. W krajach cywilizowanych
    zwykło przyjąć się że każdy człowiek jest niewinny dopóki tej winy mu
    się nie dowiedzie. A więc to nie kierowca który z takiego czy innego
    powodu się nie zatrzymał, jest zły, a same dzikie obyczaje polowania z
    nagonką na kierowców.

    Niech "władza" nie robi cyrku z polowaniami pt "rutyna" to wtedy każdy
    kierowca poważnie potraktuje machanie lizakiem bo będzie miał świadomość
    że chodzi o poważną sprawę a nie o demonstrację władzy.

  • 43. Data: 2017-12-15 09:27:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-15 o 08:29, WS pisze:

    > Taki jak w przepisach, czyli JAKIS "sensowny", czyli z jakiegos wzgledu nasz
    pojazd/my jestesmy "podejrzani". Wszelkie rutynowe kontrole to nie tylko bezsens, ale
    tez lamanie prawa.

    > np. natemat.pl/186799,wyrywkowa-rutynowa-kontrola-trzezw
    osci-wlasciwie-jest-bezprawna-ale

    > WS

    Tak właściwie to nie wiem jak wolny, samodzielnie myślący człowiek może
    myśleć inaczej. Że wolność to nie coś co dopiero powinno być dawane,
    bądź nie, przez "władze".

  • 44. Data: 2017-12-15 09:28:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-15 o 03:18, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > Ja się raczej zastanawiam, w jaki cudowny sposób 4 policjantów zostało
    > rannych. Siedzieli w tych radiowozach blokujących drogę, czy jak?
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Tym bardziej rzecz do głębszej refleksji nad stosowaniem tzw rutyny w
    utrzymywaniu porządku na drogach.

  • 45. Data: 2017-12-15 10:53:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-15 o 09:23, J.F. pisze:

    > Za podniesieniem limitu jestem, zeby czlowiek nie mogl sobie spokojnie
    > jednego piwa wypic.
    > A nawet dwa, coz to jest 2 piwa :-)

    > No ale to nie Policja okreslila taki niski limit :-)

    Ale statystyki sukcesów w aresztowaniu pijanych rowerzystów też im
    posłowie i senatorowie nabili czy to jednak ich własny sukces?

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2017-12-15 11:57:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Niech "władza" nie robi cyrku z polowaniami pt "rutyna" to wtedy każdy
    > kierowca poważnie potraktuje machanie lizakiem bo będzie miał świadomość
    > że chodzi o poważną sprawę a nie o demonstrację władzy.

    Wyłapywanie pijanych to jak najbardziej poważna sprawa. Jeśli za granicą
    byłoby tylu pijaków za kierownicą jak u nas to gwarantuję Ci, że
    robiliby obławy większe, szczelniejsze i bardziej dokuczliwe. Zwłaszcza
    Niemcy.
    T.

  • 47. Data: 2017-12-15 15:18:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 12:22:06 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Nie ironizuj. Powinni ustanawiając posterunek do kontroli, postawić
    > kilometr dalej drugi z stosownym wyposażeniem. Kolczatka, broń,
    > elektroniczne gadżety do palenia komputerów w autach itd. Mogliby
    > wypuścić drona i śledzić uciekiniera z powietrza, po cichu, bez jego
    > wiedzy.

    Ty tak na popwaznie?

    Tymczasem organizują blokady z drogich aut służbowych albo sami
    > je rozbijają, pół biedy jeśli tylko sami się przy tym pozabijają. No,
    > ale kto się spodziewa po psach rozumu.

    Czytając Twoją wypowiedz mam wrażenie ze pisałeś ja będąc niewpełni rozumny.

  • 48. Data: 2017-12-15 15:19:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 14:08:57 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:

    > Trochę dużo tych przebierańców a z tych dwóch kolesi raczej żaden nie jest w ciąży
    ;-) pewnie kibole wyklęci na dragach lub bagażnik pełen fantów ;-)

    W radio mówili ze mieli mnóstwo 5cio złotowych monet- jakieś automaty obrobili
    wcześniej.

  • 49. Data: 2017-12-15 15:21:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 14:14:07 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > O nic, ponieważ auta rozbite w trakcie tych pożałowania godnych pościgów
    > i blokad wychodzą drożej niż te rzeczy o których mówiłem wcześniej.

    Pomyśl nad tym co napisałeś

    > Juz powiedziałem co powinni zrobić. Pomyśleć zawczasu.

    Jasnowidza na etacie?

  • 50. Data: 2017-12-15 15:24:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 17:22:26 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > krytykującego zachowania się na drogach panów w niebieskich mundurach.
    >
    > Jak się powinni zachowywać - nie zaczepiać ludzi którzy nie dają im

    Że tamci dwaj to "wielokrotnie notowani" i mieli pół bagażnika kradzionej kasy to
    szczegół?