  • 31. Data: 2017-12-14 23:59:02
    Temat: Re: Bandytyzm na drogach
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-14 o 21:43, Shrek pisze:

    > A jaka jest twoja wersja - gdyby był jakiś spektakularny powód, to
    > pewnie byśmy go z artykułu poznali.

    Uważam, że chciał w ten sposób zamanifestować swoje poparcie dla wolnych
    mediów. Na pewno młody człowiek, w trosce o to, co się dzieje.

  • 32. Data: 2017-12-15 00:55:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Dec 2017 20:07:45 +0100, Shrek napisał(a):

    > Być może, ale raczej nie - gdyby wydmuchał promila, nie miałby prawka
    > wiozł trupa w bagażniku albo jechał kradzioną bryką, to na 99% procent
    > byłaby o tym wzmianka w artykule. Więc obstawiam, że nie miał nawet 0,2.

    Nie nie - ja o tym, ze dzis wypil piwo, jedno, i sie troche obawial.
    A jakby tak podniesc limit, to by wypil dwa piwa, wiec obawialby sie i
    uciekl, a potem bys napisal "skoro nie napisali ze byl pijany, to
    obstawiam ze nie mial nawet pol promila" :-)

    J.

  • 33. Data: 2017-12-15 03:18:11
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tylko znowu cudem  nie pozabijali ludzi ci nasi "stróże prawa"

    Ja się raczej zastanawiam, w jaki cudowny sposób 4 policjantów zostało
    rannych. Siedzieli w tych radiowozach blokujących drogę, czy jak?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 34. Data: 2017-12-15 06:15:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.12.2017 o 23:59, Poldek pisze:

    > Uważam, że chciał w ten sposób zamanifestować swoje poparcie dla wolnych
    > mediów. Na pewno młody człowiek, w trosce o to, co się dzieje.

    Czyli pierdolisz od rzeczy.

    Shrek

  • 35. Data: 2017-12-15 06:23:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2017 o 00:55, J.F. pisze:

> [...]
    > uciekl, a potem bys napisal "skoro nie napisali ze byl pijany, to
    > obstawiam ze nie mial nawet pol promila" :-)

    Przyjmuję twoją wersję;)

    Tym niemniej jest coś mocno nie tak, skoro (do niedawna) 70% "pijanych
    kierowców" w bardziej cywilizowanej części Europy byłoby zupełnie
    trzeźwych. A skoro tak, to znaczy, że nasza policja na siłę robi ze
    zwykłych ludzi bandytów i całkiem słusznym wydaje się unikanie z nią
    wszelkich kontaktów (nie to żeby pochwalał ten konkretny przypadek).

    Shrek

  • 36. Data: 2017-12-15 08:06:46
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-14 o 20:20, RadoslawF pisze:

    > Stawiał bym na doświadczenie z krajów cywilizowanych gdzie nie ma
    > czegoś takiego jak rutynowe kontrole.
    >

    > Pozdrawiam

    Byłem w 2002 r. samochodem w Belgii, kiedy terroryzm nie był taki modny.
    Zatrzymano mnie do kontroli i przetrzepano cały samochód. Zaglądali do
    bagażnika, pod siedzenia, do kieszeni w drzwiach, do schowka, pod maskę.
    A ja musiałem mieć ręce na kierownicy. Jeden szukał, drugi mnie
    pilnował. O ile dobrze pamiętam, to nie sprawdzali nawet dokumentów.
    T.

  • 37. Data: 2017-12-15 08:29:30
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, December 14, 2017 at 9:15:40 PM UTC+1, Poldek wrote:

    > Tzn. jaki jest ważny powód, a jaki na tyle nieważny?

    Taki jak w przepisach, czyli JAKIS "sensowny", czyli z jakiegos wzgledu nasz
    pojazd/my jestesmy "podejrzani". Wszelkie rutynowe kontrole to nie tylko bezsens, ale
    tez lamanie prawa.

    np. natemat.pl/186799,wyrywkowa-rutynowa-kontrola-trzezw
    osci-wlasciwie-jest-bezprawna-ale

    WS

  • 38. Data: 2017-12-15 08:34:27
    Od: p...@g...com

    Niemcy od lat skanują prewencyjnie tablice samochodowe. Monitorują też ruch
    tranzytowy chętnie zatrzymując auta z obcymi blachami (bez powodu) w dużych miastach
    co jakiś czas jest zasadzka i kontrolują cały ruch na wybranych ulicach.

  • 39. Data: 2017-12-15 08:40:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Dec 2017 21:07:05 +0100, Poldek napisał(a):

    > Twoją kobietę? :-)

    Chciałbyś ale z tym rozumem nie masz szans. Już dwóch w tym wątku ci
    powiedziało że pieprzysz od rzeczy. Niezły wynik jak na jeden wątek :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 40. Data: 2017-12-15 09:23:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2017 06:23:12 +0100, Shrek napisał(a):

    > Przyjmuję twoją wersję;)
    > Tym niemniej jest coś mocno nie tak, skoro (do niedawna) 70% "pijanych
    > kierowców" w bardziej cywilizowanej części Europy byłoby zupełnie
    > trzeźwych.

    Za podniesieniem limitu jestem, zeby czlowiek nie mogl sobie spokojnie
    jednego piwa wypic.
    A nawet dwa, coz to jest 2 piwa :-)

    > A skoro tak, to znaczy, że nasza policja na siłę robi ze
    > zwykłych ludzi bandytów i całkiem słusznym wydaje się unikanie z nią
    > wszelkich kontaktów (nie to żeby pochwalał ten konkretny przypadek).

    No ale to nie Policja okreslila taki niski limit :-)

    J.