  • 1. Data: 2011-05-31 20:46:37
    Temat: Bandit 650 K8 - cieknie chłodnica
    Od: daro <d...@w...pl>

    Witajcie, mam nieszczelną chłodnicę wody w swoim sprzęcie. Widać że już
    ktoś próbował to lepić - kupiłbym nową ale znalezienie używanej graniczy
    z cudem, nowej nigdzie nie ma poza ASO. Taki popularny moto i nigdzie
    nie ma tej chłodnicy - dlaczego tak jest? Za młody rocznik czy co?
    --
    d.

  • 2. Data: 2011-05-31 20:51:37
    Temat: Re: Bandit 650 K8 - cieknie chłodnica
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-31 22:46, daro pisze:
    > kupiłbym nową ale znalezienie używanej graniczy z cudem

    :)

    --
    Tom01

  • 3. Data: 2011-05-31 21:47:05
    Temat: Re: Bandit 650 K8 - cieknie chĹ&#65533;odnica
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Witajcie, mam nieszczelnÄ&#65533; chĹ&#65533;odnicÄ&#65533; wody w swoim
    sprzÄ&#65533;cie. WidaÄ&#65533; Ĺźe juĹź
    > ktoĹ&#65533; prĂłbowaĹ&#65533; to lepiÄ&#65533; - kupiĹ&#65533;bym
    nowÄ&#65533; ale znalezienie uĹźywanej graniczy
    > z cudem, nowej nigdzie nie ma poza ASO.

    http://owiewki24.pl/CHLODNICA_SUZUKI_GSF_600_650_Ban
    dit-351.html

    Kup se nową w cenie używanej i nie marudź. Jakość na prawdę OK, zresztą na
    miejscu przed zakupem możesz obejrzeć.

    pozdr,
    Lovtza

  • 4. Data: 2011-05-31 21:50:40
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Kup se nową w cenie używanej i nie marudź. Jakość na prawdę OK, zresztą na
    > miejscu przed zakupem możesz obejrzeć.

    Upssssss, korekta. To jest chłodnica oleju. Nie widzę tam chłodnicy
    cieczy, ale zapytaj, bo jeśli dobrze kojarzę to na stanie mają rzeczy
    najpopularniejsze a do innych modeli mogą ściągnąć.

    Pozdr,

  • 5. Data: 2011-06-01 06:12:23
    Od: daro <d...@o...pl>

    Tom01 pisze:

    > :)

    hehe nową w sensie INNĄ.
    pozdr!

  • 6. Data: 2011-06-01 07:24:25
    Od: MarCiNWz <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-31 22:46, daro pisze:
> [...]
    > z cudem, nowej nigdzie nie ma poza ASO. Taki popularny moto i nigdzie
    > nie ma tej chłodnicy - dlaczego tak jest? Za młody rocznik czy co?

    Wpadnij na http://polishbanditcrew.pl/ na pewno ktoś ci coś podpowie.

    PzdR

    ------------
    GSF 600N '00

  • 7. Data: 2011-06-01 08:53:16
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Jesli chłodnica w miare nowa to sprobuj naprawic, ja robilem kilka chlodnic
    i wyszlo bardzo dobrze. Wbrew pozzrom warto jarzec do zakladow robiacych
    chlodnice do ciezarowek, tam zrobia wszystko.

  • 8. Data: 2011-06-01 09:45:45
    Od: daro <d...@o...pl>

    Carramba pisze:
    > Jesli chłodnica w miare nowa to sprobuj naprawic, ja robilem kilka chlodnic
    > i wyszlo bardzo dobrze. Wbrew pozzrom warto jarzec do zakladow robiacych
    > chlodnice do ciezarowek, tam zrobia wszystko.

    Dzisiaj oddałem do takiego zakładu ale powiedzieli ze kiepsko to widza
    bo już ktoś to kleił. Zobaczymy czy się uda.
    --
    d.