  • 1. Data: 2011-05-31 10:38:35
    Temat: Niemiecka policja wystawiła nieprawdziwy protokół z wypadku - co zrobić?
    Od: LukeB <l...@g...com>

    Pany,

    Prośba o pomoc.

    Moja przyjaciółka szlifowała w Niemczech na moto, wjeżdżając na prawym
    winklu w plamę oleju.
    Niemieccy policjanci uznali za przyczynę wypadku nadmierną prędkość
    (btw, jak mogli ją zmierzyć, skoro nie hamowała?) i jako dokumentację,
    zrobili zdjęcia LEWEJ strony opon i motocykla, podczas gdy upadł na
    PRAWĄ, i to z prawej strony były one całe usmarowane w oleju.
    Niestety, tego nie dostrzegli, a nasze zdjęcia (zrobione kilka dni
    później na parkingu, gdzie zostało sholowane moto) olali. Dziewczyna
    została zabrana do szpitala i nie miała za bardzo wglądu w pracę
    policji (ani nie była w stanie, by przypilnować co wypisują). Co
    gorsza, Niemcy chcą jej teraz wystawić mandat za wykroczenie
    (prawdopodobnie nadmierną prędkość), które spowodowało wypadek.
    Możemy mieć ekspertyzę z ASO Hondy, która potwierdzi, że na oponach
    znajdował się olej.

    Jak możemy ją wybronić? Temat dosyć pilny.

    Z góry serdeczne dzięki!

    --
    Łukasz
    Transalp XL650V, FES 150; WAW

  • 2. Data: 2011-05-31 10:43:49
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 12:38, LukeB pisze:

    > Możemy mieć ekspertyzę z ASO Hondy, która potwierdzi, że na oponach
    > znajdował się olej.
    >
    > Jak możemy ją wybronić? Temat dosyć pilny.

    Obawiam się, że zarówno ekspertyzę Hondy jak i Wasze zdjęcia po kilku
    dniach, możecie sobie w buty wsadzić.
    Chyba, że mowa jest o robieniu zdjęć na parkingu policyjnym, na które
    nie ma możliwości wejścia bez przepustki, a motocykl został przewieziony
    przez wezwaną przez policję lawetę. Wtedy może te zdjęcia można jakoś
    wybronić.
    Potrzebne byłyby zdjęcia drogi z przed wypadku, o tych na miejscu
    zdarzenia zaraz po nie wspominając. Ale to teraz musztarda po obiedzie.
    Niestety, tam też pracują tylko ludzie i widocznie mieli kiepski dzień.
    Poszli po najkrótszej linii i wrąbali Was na całego. A koleżanka miała
    pecha i to podwójnego. Raz ta plama, dwa, że nie mogła na miejscu
    paluchem pokazać co i jak :(.

    pozdr.
    Mystik

  • 3. Data: 2011-05-31 11:08:36
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    o ile przekroczyła dopuszczalą skorość w danym miejscu?

    jk

  • 4. Data: 2011-05-31 12:07:59
    Od: Arni <n...@s...pl>

    Marcin pisze:

    > o ile przekroczyła dopuszczalą skorość w danym miejscu?

    mniej wiecej no tyle ile wynosi Twoje IQ czyli cos koło zera?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2011-05-31 15:27:12
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    > mniej wiecej no tyle ile wynosi Twoje IQ czyli cos koło zera?

    lol każdy o sobie sondzi.
    Wszycy Niemcy przejechali po rzekomej "plamie". Tylko po lak walił 2x tyle.
    Takie Policja Niemiecka ma doświadczenie
    sorry
    jk

  • 6. Data: 2011-05-31 16:46:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 31 May 2011 14:07:59 +0200 osobnik zwany Arni wystukał:

    > mniej wiecej no tyle ile wynosi Twoje IQ czyli cos koło zera?

    IQ koliny dąży do nieskończoności. On/a tylko zapomina, że dominus
    nieskończoności.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl