  • Data: 2009-01-07 13:43:42
    Temat: Re: Balans ciala
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > Może jestem jakiś niekumaty, ale tak jak tłumaczyłem - moim zdaniem
    > można zrobić tylko balans BIELI, bo biel to mieszanina kolorów

    rzeczywiscie argumenetujesz nierzeczowo.

    jesli Twoim zdaniem balans bieli mozna zrobic "tylko dlatego bo
    biel to mieszanina kolorow"
    to mozna przeciez przeprowadzic balans kazdego innego koloru gdyz
    kazdy inny kolor tez jest mieszanina kolorow.

    tzn z faktu ze biel jest mieszanina kolorow i da sie balansowac nie
    mozna wysnuc wniosku ze nie da sie balansowac innego koloru , ktory
    tez jest mieszanina kolorow.

    czy nie wyrazam sie zbyt zawile ?- to tylko w kwesti formalnej Twej
    argumnetacji.
    wracajac do meritum oczywiscie , ze kazdy kolor mozna balansowac i
    robi to kazdy z nas np za pomoca suwakow stosujac subiektywne
    kryteria.

    XXX