  • 201. Data: 2012-05-14 20:04:45
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    > Nie. Najistotniejsze jest, ze po ustawieniu 20 stopni wlasciwie nie trzeba
    > nic zmieniac. I gdyby nie to, ze w zimie zwykle jezdze cieplo ubrany (bo na
    > krotkich trasach) i 20 stopni to za duzo, to przez caly rok moznaby nie
    > dotykac ustawien.

    Dokładnie tak właśnie jeżdżę. Jedyne czego dotykam to czasem przycisk MAX,
    który włącza nadmuch na przednią i boczne szyby, ogrzewanie lusterek i
    szyb. Samo ogrzewanie tylnej szyby też automatyczne. Wygoda.

  • 202. Data: 2012-05-14 20:06:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 17:43:55 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
    > W naszym klimacie - podgrzewane.

    Ponoć mając pierwsze zawsze masz i to drugie :)

    Swoją drogą - piętno dla Citroena, który wewnętrzne lusterko zrobił
    ściemniane elektronicznie zaś bocznych już nie raczył... Co z tego że
    ze środkowego mnie nie oślepia skoro mnie oślepiają z bocznych?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 203. Data: 2012-05-14 20:31:57
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Ponoć mając pierwsze zawsze masz i to drugie :)

    Widocznie mam w domu jedyne 2 egzemplarze, ktore maja elektryczne
    sterowanie bez podgrzewania... ;/

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 204. Data: 2012-05-14 20:37:39
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Mirek Ptak wrote:

    > Cieniasy :) - żałuję, że Opel się z tego wycofał
    > Poza tym Hants pisał o czymś innym - lekkie naciśnięcie dźwigni
    > kierunkowskazów powoduje, że migają one trzy (zwykle) razy -
    > występuje to już chyba we wszystkich nowych brykach i trochę utrudnia
    > dziękowanie kierunkami na przemian.

    A mnie 'podziekowanie' kierunkowskazami zawsze kojarzy sie z tym, ze
    ktos tak macha lapami i walczy z kierownica, ze przy okazji losowo
    przelacza przelaczniki.
    Ja dziekuje jednym mignieciem awaryjnych.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 205. Data: 2012-05-14 20:40:09
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-14 20:31, Rafał Grzelak wrote:

    > Widocznie mam w domu jedyne 2 egzemplarze, ktore maja elektryczne
    > sterowanie bez podgrzewania... ;/

    Ja mam trzeci...

    Shrek.

  • 206. Data: 2012-05-14 20:40:54
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A mnie 'podziekowanie' kierunkowskazami zawsze kojarzy sie z tym, ze
    > ktos tak macha lapami i walczy z kierownica, ze przy okazji losowo
    > przelacza przelaczniki.
    > Ja dziekuje jednym mignieciem awaryjnych.

    Ja zalezy - jak swiezo po jezdzie na moto to lewy-prawy-lewy kierunek :-) A
    w zimie awaryjne :-)

    Dysiek

  • 207. Data: 2012-05-14 20:44:29
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Axel wrote:

    > No, ale zeby nacisniecie tego na klapie cos dalo, musi byc wczesniej
    > nacisniety albo w srodku, albo na pilocie.

    I o ile lubie kierunkowskazy w VC, to ten patent z blokada bagaznika
    mnie wpienia.
    Lepiej mam rozwiazane w Stilo - bagaznik blokuje/odblokowuje sie razem
    z drzwiami. (przycisk na konsoli lub pilocie tez jest)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 208. Data: 2012-05-14 20:45:34
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    yabba wrote:

    > Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
    > napisał w wiadomości
    ho.pl... >Dnia

    > Otwieranie klapy z pilota jest bardzo przydatne. Ja jednak pisałem o
    > otwieraniu samego zamka. Jest to o tyle bez sensu, że i tak muszę
    > złapać ręką za uchwyt (w którym jest przycisk zamka) żeby podnieść
    > klapę.

    Pozwala to skorzystac bez bagaznika bez rozbrajania alarmu, ale i tak
    nie widze zalet.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 209. Data: 2012-05-14 20:47:04
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Dysiek wrote:

    > Ja zalezy - jak swiezo po jezdzie na moto to lewy-prawy-lewy kierunek
    > :-) A w zimie awaryjne :-)

    Na moto jest chyba wiecej opcji - uniesc reke/noge albo przegazowac? ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 210. Data: 2012-05-14 20:48:23
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Shrek wrote:

    > Ja mam trzeci...

    Musze w koncu zajrzec w obudowe lusterek, bo jesli instalacja jest i
    jest podlaczona, to mata grzejna/szkielka z mata nie sa wielkim kosztem.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl