  • Data: 2014-05-07 23:52:34
    Temat: Re: Bagażnik rowerowy na tylną klapę
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-07 23:16, Cavallino pisze:

> [...]
    racks/bike-carriers/towbar-mounted-bike-carriers/thu
    le-easybase-948-_-949000

    > Obstawiam, że nawet ta podstawa to już nie będzie w podobnej cenie, a
    > dodatkowe akcesoria na rowery tylko ją zwielokrotnią.
    > Mylę się?

    a) Thule z definicji nie jest tanie,
    b) wyrób z górnej półki Thula w nie może być tani w porównaniu do jego
    innych (wcale nie tanich..) wyrobów,
    c) nie widziałem niczego podobnego u żadnego innego producenta

    --
    Pozdr.
    Michał